ایلام بیدار11:17 - 1399/04/09
همزمان با دهه کرامت و ورود خدام و پرچم متبرک؛

عطر و بوی حرم مطهر رضوی در ایلام پیچید + تصاویر

خدام حرم مطهر رضوی صبح امروز از طریق فرودگاه شهدای ایلام با استقبال رسمی اقشار مختلف مردم و مسئولان دستگاه های فرهنگی و اجرایی وارد استان شهید پرور و ولایی ایلام شدند.

به گزارشايلام بيدار، همزمان با دهه مبارک کرامت، مردم ایلام صبح امروز چهارشتبه از کاروان زیرسایه خورشید و خادمین حرم رضوی در محل مزار گمنام شهدای شهر ایلام استقبال کردند.

خدام حرم مطهر رضوی در بدو ورود به ایلام با حضور در مزار شهدای گمنام واقع در تپه نورالشهدا به مقام شامخ شهدای ۸ سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی با قرائت فاتحه و نثار گل ادای احترام کردند.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، دیدار با مسئولان، حضور در بیمارستان های سطح استان و تقدیر از تلاش ها و زحمات کادر درمانی استان، دیدار با خانواده های معزز شهدا و جانبازان، حضور در صدا و سیمای مرکز ایلام، حضور در اماکن نظامی و زندان‌ها و بیمارستان‌ها و عیادت از بیماران از جمله برنامه های سفر خدام حرم مطهر رضوی به استان ایلام است.

«عزیز بابایی»، دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان ایلام، در حاشیه این مراسم به خبرنگار خبرگزاری شبستان با تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: مردم ولایتمدار استان ایلام، از امروز ۹تیرماه سال جاری تا میلاد مسعود امام رضا(ع) میزبان قدوم سفیران آستان قدس رضوی و خدام حرم مطهر حرم رضوی به همراه پرچم متبرک آستان مقدس رضوی هستند.

وی ابراز کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، برنامه های سال جاری خدام حرم رضوی به صورت برگزاری  دیدارهای  اختصاصی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اجرا می شود و امسال دیدارهای های عمومی، اجتماعات و جشن ها به خاطر رعایت مسائل و پروتکل های بهداشتی برگزار نخواهد شد.

دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان ایلام گفت: با حضور خدام حرم مطهر رضوی در راستای فرهنگ سازی رعایت همه موارد بهداشتی و آنچه که مسئولان امر در قالب توصیه های بهداشتی، دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا، فاصله گذاری اجتماعی، عدم حضور در اجتماعات، خودداری از ترددهای غیر ضرور و استفاده از ماسک  برای کنترل و مهار کرونا اعلام کرده اند، در بین اقشار مختلف مردم انجام شود.

گفتنی است، خدام حرم مطهر رضوی از امروز ۹ تیرماه تا میلاد باسعادت امام رضا(ع) مهمان مردم ایلام هستند.

 

انتهای پیام/س