ایلام بیدار09:46 - 1398/04/13
فرمانده انتظامی ایلام خبر داد؛

کشف ۱۹ میلیارد ریال دام و طیور قاچاق در ایلام

فرمانده انتظامی ایلام از کشف بیش از هزار راس دام و سه هزار طیور قاچاق به ارزش ۱۹ میلیارد در استان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، سردار" نورعلی یاری"، فرمانده انتظامی استان ایلام در جمع خبرنگاران با بیان این خبر، اظهار کرد: بنابر تاکیدات مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته و در راستای مقابله جدی با جرائم اقتصادی، نیروی انتظامی قدم‌های بسیار بلندی برداشته و در استان ایلام در سال گذشته و امسال اقدامات خوبی در مبارزه با این پدیده شوم صورت گرفته است.

وی افزود: در طول یک سال گذشته با کنترل محورهای مواصلاتی استان توسط پلیس، بیش از هزار راس دام و ۳ هزار طیور قاچاق کشف شده است.

یاری با بیان اینکه در این راستا ۳۷ نفر نیز دستگیر شده است، گفت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله‌های قاچاق کشف شده توسط کارشناسان، ۱۹ میلیارد ریال ارزش گذاری شده است، تصریح کرد: در طول یک سال گذشته شاهد افزایش کشف کالای قاچاق نسبت به ایام مشابه در سطح استان بودیم و در چند روز گذشته با دستگیری سارق حرفه‌ای در سهرستان دره شهر موفق به کشف ۷۰ راس گوسفند سرقتی نیز شدیم.

وی ادامه داد: به مردم اطمینان خواهیم داد، پلیس در برخورد با قاچاقچیان بصورت شبانه روزی و بدون اغماض تلاش خواهد کرد.

سردار یاری در پایان از مردم خواست اطلاعات لازم را در صورت مشاهده هرگونه فعالیت با موضوع قاچاق توسط سودجویان این عرصه از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ جهت برخورد به موقع در اختیار پلیس قرار دهند.

 

انتهای پیام/س