ایلام بیدار13:04 - 1398/04/10
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین:

گول مذاکره های دشمن را نخوریم/ جلوگیری از تشکیل نظام الهی، هدف حقوق بشر آمریکایی

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: نامگذاری هفته حقوق بشر امریکایی بهترین راهبرد برای انتقال جنایات امریکابه نسل آینده است.

به گزارشايلام بيدار، سردار "نعمان غلامی"، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز؛ 10تیرماه در همایش ویژه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر امریکایی در محل مسجد جامع شهر ایلام اظهار کرد: نامگذاری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر امریکایی شامل حوادث و رخدادهایی است که در مسیر عمر با برکت انقلاب اسلامی به سمت آینده می توان از آن درس ها و بصیرت های لازم را برای ادامه راه فرا گرفت.

وی گفت: از روزی که انقلاب اسلامی پا به عرصه حیات و نورافشانی در این عالم گذاشته در یک تقابل جدی و مستمر همیشگی با مستکبرین بوده و خواهد بود، لذا یکی از ویژگی های حقانیت و حقوق بشر اسلامی این است که با جلوه های دروغین دست ساز بشر مقابله کند.

غلامی افزود: اگر چنانچه روزی این تقابل برداشته شود و در یک فضای مسالمت امیز با این جبهه قرار بگیریم از دو حالت بیشتر نیست یا جبهه مقابل هدایت شده و یا اینکه ما از ارزش های خود عقب نشینی کرده ایمو در غیر این صورت نمی توان در برابر این نوع حقوق بشر کوتاه امد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با بیان اینکه نامگذاری این هفته از سوی مقام معظم رهبری از مهمترین راهبردهای انتشار پیام انقلاب به نسل های آینده است، ادامه داد: پرونده کثیف و سنگین حقوق بشر آمریکایی با حداقل 150 جنایت بزرگ از جمله حادثه هیروشیما بعنوان لکه ننگی در تاریخ این کشور و حامیان آنها خواهد بود.

وی اذعان کرد: غصب سرزمین مردم فلسطین و ایجاد رژیم جعلی اسرائیل که حیاتش در توسعه عملکردهای تروریستی است، یک نظام با این کارکردها وقتی میخواهد حاکم جهانی شود چیزی بنام زندگی در مسیر فطرت وجود نخواهد داشت.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج به تاثیر پیام انقلاب اسلامی در جهان اشاره کرد و گفت: نظام اسلامی دارای پیام روشن و منطبق بر فطرت برای ملت های مظلوم و آزاده دنیا از هر مکتبی است و تاثیر این پیام ها در گسترش تفکر انقلاب اسلامی در جغرافیای جهان اسلام و سایر بلاد عالم دیده ایم.

سردار غلامی ادامه داد: مجاهدت ها و مقاومت های ملت ایران در مقابل استکبار الگویی برای مستضعفان عالم است.نهضت مقاومت و بیداری اسلامی که در جای جای عالم دیده می شود، جوانه هایی است که از شجره طیبه انقلاب در سراسر عالم شروع به روئیدن گرده است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج به اهداف گروخکهای تروریستی اشاده کرد و گفت: اگر سیر اقدامات تروریستی در کشور را دنبال کنیم میدانیم هدف استکبار جهانی جلوگیری از شکل گیری یک نظام الهی و اسلامی و تاثیرگذار در عالم است.حدود ۱۷هزار شهید ترور در عمر ۴۰ ساله انقلاب داریم که ۱۲ هزار توسط گروهک پلید منافقین به شهادت رسیده اند. یکی از اهداف ترور مردم ایران اسلامی با هدف جلوگیری از ایستادگی و مقاومت ملت ایران بوده است.

وی یادآور شد: از جلوه های دیگر حرکت خبیث حقوق بشر آمریکایی برای مقابله با تاثیرگذاری و شکل گیری نظام، پایه گذاری حرکت های تکفیری ترکیبی از زر و زور و تزویر است و همه پولهای کشورهای سرسپرده حاشیه خلیج فارس در اختیار این تفکر قرار گرفته است.

سردار غلامی افزود: مقام معظم رهبری با تدبیر خود این قافله و این کاروان را از گذرگاههای سخت عبور می دهد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج گفت: استکبار جهانی جریان سازمان یافته و گسترده تروریستی را به وجود آورده اند که ملت ها مرعوب شوند و دست از مکتب انقلاب اسلامی بردارند. صهیونیست ها و حامیانشان متوجه شده اند که نوار غزه عرصه را بر حیات صهیونیست ها تنگ کرده است.

وی اظهار کرد: اسرائیل در سراشیبی سقوط قرار گرفته و این دستاورد مقاومت و استقامت ملت ایران و اونهایی است که در این راه اهدا کرده ایم.

سردار غلامی به نقش هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نقش یک دیدگاه در تحولات سیاسی و اجتماعی در کشور دارد و باید بدانیم که از چه گردنه هایی با چه هزینه ها و سختی هایی عبور کرده ایم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با اشاره به ساقط شدن پهباد آمریکایی گفت: پهپادی که اخیرا به دست فرزندان این سرزمین اسلامی ساقط شد جلوه ای از عظمت انقلاب اسلامی را نشان داد. وی اظهار کرد: غربی ها به دنبال شکسته شدن روحیه مقاومت در کشورهای منطقه بودند که به این خواسته خود نرسیدند.

وی عنوان کرد: طرف غربی با گستاخی تمام از برجام پا پس کشید و برای همین امروز با ترفندهای خود به دنبال مذاکره برای برجام های دیگر و سرایت ان به خطوط قرمز ما برای مذاکرات از جمله موشک ها است.

غلامی تصریح کرد: بایستی امروزه رفع مشکلات و کمک به معیشت مردم در اولویت کاری قرار بگیرد تا با تکیه بر توان داخلی و بها به تولیدگران شاهد هر چه بهتر شدن وضعیت اقتصادی باشیم.

 

انتهای پیام/س