ایلام بیدار00:45 - 1398/04/06
سرپرست شورای هماهنگی استان اعلام کرد؛

تشریح ویژه برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در ایلام

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در استان را اعلام کرد .

به گزارشايلام بيدار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین "علی چراغی‌پور"، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه 6 لغایت 12 تیرماه به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده ، اظهار کرد: محکومیت ترور و تحریم؛ محور برنامه های این هفته تعیین شده است. 

وی ادامه داد: ترور نافرجام مقام معظم رهبری در سال 60 ، فاجعه هفتم تیر ، بمباران سردشت و ترور ائمه جمعه و اسقاط هواپیمای مسافربری توسط ناو آمریکایی همگی مناسبت هایی هستند که در این هفته و در قالب برنامه های مختلف به آن ها  پرداخته خواهد شد. 

چراغی پور با بیان اینکه در طول هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی برنامه‌های متنوعی با رویکرد تبیینی و نمایاندن  چهره دروغین حقوق بشری آمریکا اجرا می‌شود اظهار کرد: در این راستا همکاری و تلاش هر چه بیشتر رسانه ها می تواند نقشی به سزا در معرفی هر چه بیشتر این هفته ایفا کند .

وی تأکید کرد: دشمنی دیرینه دولت مستبد آمریکا در این سال‌ها وارد مرحله جدید جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه شده و رئیس‌جمهور خودکامه این کشور با خروج یکجانبه از برجام عهدشکنی چندباره و دشمنی خود با ملت رشید ایران و انقلاب اسلامی را تکرار کرد .

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام خاطرنشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ملت فهیم ایران همچون ۴۰ سال گذشته بر این اعتقاد است که همچنان آمریکا شیطان بزرگ و دشمن شماره یک ملت و بلکه جامعه بشری و صلح و امنیت جهانی و نقض‌کننده حقوق بشر در ایران و جهان است .

وی برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای فاجعه هفتم تیر ، همایش تبیینی ویژه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر امریکایی و بزرگداشت شهدای ترور استان ، فضاسازی محیطی و رسانه ای ، دیدار با خانواده های شهدای ترور ، نشست های بصیرتی و تبیینی با محوریت بازخوانی مدعیان دروغین حقوق بشر را از دیگر برنامه ای پیش بینی شده برای 6 تا 12 تیرماه در استان عنوان کرد .

وی از عموم مردم برای شرکت در برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی دعوت کرد .

 

انتهای پیام/س