ایلام بیدار09:00 - 1398/04/05
امام‌جمعه دره شهر در گفتگو با ایلام بیدار:

اقدامات رئیس قوه قضاییه نوید بخش افزایش عدالت و مبارزه با مفاسد است

امام جمعه دره شهر گفت: مواضع و اقدامات رئیس قوه قضاییه نوید بخش افزایش عدالت و مبارزه ظلم و مفاسد در کشور است.

حجت الاسلام "محمدجواد قنبربیگی"، امام جمعه دره شهر در گفتگو با خبرنگارایلام بیداردر دره شهر، با اشاره به سخنان چند روز اخیر رییس دستگاه قضا گفت: حضور شخصی مانند ایت الله ریسی که خود از بدنه دستگاه قضا بوده قطعا میتواند به برقراری هرچه بهتر عدالت و مبارزه با فساد کمک کند.

وی با اشاره به بحث برخورد با فساد در دستگاه قضا اظهار کرد: وقتی خود قوه قضاییه از وجود عده ای انگشت شمار فاسد پاکسازی شود ان وقت می توان به صورت کامل انتظار اجرای عدالت در کشور را داشت.

قنبربیگی افزود: سخنان این الله ریسی در مورد برخورد با این افراد باعث امیدوادی و رضایت مردم از این قوه مهم شد.

وی در ادامه با اشاره به بحث حاشیه ساز ۶۳ حساب بانکی در قوه قضاییه یادآورشد: گاهی مشاهده می شود فردی سالها بخوبی در نظام کار کرده اما به دلیل یک بحث حاشیه ساز مالی و بولد ان توسط رسانه های معاند چار اسیب می شود.

حجت الاسلام قنبربیگی تصریح کرد: شفافیت دستگاه قضایی در رد وجود این تعداد حساب و نیز اعلام وجود فقط ۵ حساب نشانگر دوری قوه قضاییه از مواضع حاشیه ساز و زمینه ساز تهمت است.

وی در ادامه به بحث بررسی اموال مسئولان اشاره کرد و افزود: یکی از بهترین کارهایی که باید از اول انقلاب اجرا می شد.

قنبر بیگی خاطرنشان کرد: اینکه فردی با ۳۰ سال خدمت در یک اداره با حقوق معمولی صاحب اموال انچنانی می شود حتما یک جای کار لنگیده است.

امام جمعه دره شهر افزود: برخی از این افرادحتی اقوام و فامیلیهایشان نیز یک شبه ره صد ساله می پیمایبند و بعضا سرمایه کشور را با اختلاس به خارج می برند.

وی یادآور شد: اجرای درست و صحیح این کار باعث جلب اعتماد عمومی در کشور خواهد شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی دره شهر ارتباط مستقیم مردم و مسئولان را امری مهم سطح کشور دانست و تصریح کرد: اصرار رییس دستگاه قضا بعنوان یکی از پر مراجعه ترین دستگاهها کشور به دیدارهای مردمی خود نشان از درایت وی دارد.

قنبربیگی افزود: وقتی ارتباط مسئوللن بلند پایه با مردم دوسویه و رو در رو باشد علاوه بر دلگرمی و شنیدن صدای مردم باعث می شود ملت این مسئول را از خودشان بدانند.

وی یکی از مباحث مهم چندماه اخیر را برگزا ی دادگاه مفاسد اقتصادی دانست و یادآورشد: اینکار باید بصورت جدی و در همه سطوح بدون ملاحظه مقام و منسب طرف مقابل انجام گیرد.

وی اظهار داشت: برخورد با مفاسد زالو صفت در کشور مردم را به جدیت نظام و کشور در مبارزه با این افراد امیدوار میکند.

امام جمعه دره شهر خاطرنشان کرد: سخنان ایت الله رییسی بعنوان رییس یکی از مهمترین قوای کشور نوید بخش افزایش عدالت و مبارزه ظلم و مفاسد در کشور است.

 

انتهای پیام/س