ایلام بیدار00:05 - 1398/04/05
در دیدار مسئولان استان با رئیس سازمان بسیج مستضعفین مطرح شد:

تقدیر استاندار ایلام از عملکرد سپاه و بسیج در سیل و اربعین/ سردارغیب پرور: بسیج برای کنگره بزرگ اربعین ۹۸ آماده است

استاندار ایلام به همراه فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام و نمایندگان مجلس با سردار غیب پرور دیدار کرد.

به گزارشایلام بیدار، استاندار ایلام به همراه فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام و نمایندگان مجلس با سردار غیب پرور فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور دیدار کرد.

در این نشست، استاندار ایلام آخرین وضعیت مناطق سیل زده و زیرساخت های استان در حوزه اربعین را تشریح کرد.

وی سپس به مباحث مربوط به برنامه ریزی اربعین ۹۸، زیرساختهای جاده های مسیر اربعین، موکب ها و مجتمع های پذیرایی از زوار و راهیان نور پرداخت.

سلیمانی در ادامه از خدمات ارزنده سپاه پاسداران و بسیج در امداد رسانی و همچنین بازسازی مناطق سیل زده استان و همچنین نقش بی بدیل این دو ارگان در برگزاری هر چه باشکوه تر اربعین حسینی (ع ) تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این نشست رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اعلام آمادگی کرد، بسیج هم در کنگره بزرگ اربعین ۹۸ و هم در بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان همچون گذشته پای کار خواهد بود.

سردار "جمال شاکرمی" فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام نیز در این نشست گفت: سپاه امسال نیز همانند سال های گذشته در اربعین حسینی با یک توان مضاعف وارد عمل می‌شود.

وی اظهار کرد: در این راستا سپاه براساس تکریم وظیفه شرعی در راستای کمک به تمامی کمیته های اربعین در سال 98 از جمله کمیته امنیت، کمیته فرهنگی و آموزش، کمیته ترابری و حمل و نقل، کمیته مشارکتهای مردمی، کمیته بهداشت و درمان و ... با تمام توان وارد این کار شده است.

فرمانده سپاه استان ایلام خاطرنشان کرد: امسال سپاه تحت تأثیر رهبری فرزانه و رهنمودهای معظم‌له با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود در حوزه های ترابری، حمل و نقل، امکانات و تجهیزات پزشکی، امنیت و سایر حوزه ها در راستای کمک رسانی و نیز خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی به کار می گیرد.

گفتنی است در این دیدار سرداران غلامی، سلیمانی، حسینی و محمدی نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام/س