ایلام بیدار07:43 - 1398/03/30
استاندار ایلام: :

جاده ترانزیتی مهران تا یک ماه آینده افتتاح می شود

استاندار ایلام گفت: جاده ترانزیتی مهران ظرف یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گزارشايلام بيدار، "قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام در نشست توسعه صادرات غیر نفتی از مدیران استان خواست با مدیریت کردن مشکلات مالی در پروژه های اربعین وقفه ایجاد نکنند.

 

وی ادامه داد: هنر امروز ما این است که در این شرایط سخت بتوانیم امور ضروری را هر جور شده پیش ببریم ولو اینکه برای دستگاه ها تعهد ایجاد شود که البته در نهایت این مطالبات توسط دولت پرداخت می شود.

استاندار ایلام در ادامه بر اجرایی شدن تعهدات مدیران در به سرانجام رساندن پروژه های وعده داده شده تاکید کرد و گفت:  یکی از این وعده‌های مهم پروژه جاده ترانزیتی مهران است که بایست ظرف یک ماه آینده تکمیل شود.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که وعده کاری که توان انجامش را نداریم، ندهیم، اضافه کرد:  اگر قرار است کاری انجام نشود قول و وعده آن را ندهیم چراکه عوارض کمتری دارد.

وی افزود: هر اقدامی اگر به موقع صورت نگیرد حتی اگر نتیجه هم داشته باشد ارزش خود را از دست می‌دهد.

 سلیمانی دشتکی در ادامه بجای کلی گویی خواستار کار عملیاتی از مدیران شد و گفت: همه دغدغه من اجرایی شدن قول و وعده هایی است که به مردم داده می شود و از این رو در امور پیش رو بر عملیاتی بودن مدیران تاکید دارم.

در این نشست استاندار ایلام طی تماس‌های تلفنی جداگانه با حسن نیا معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و میر اشرفی معاون وزیر و رییس کل گمرکات کشور در خصوص تامین اعتبار جاده ترانزیتی مهران برای تردد کامیونها و اجرای طرح جامع گمرک مهران رایزنی نمود و در نهایت منجر به رفع مشکل و قول مساعد مسئولان ذی ربط در این زمینه‌ها شد.

 

انتهای پیام/س