ایلام بیدار08:40 - 1398/03/19
در دیدار استاندار ایلام با وزیر کشور عنوان شد؛

لزوم رفع مشکلات مناطق سیل زده ایلام تا قبل از اربعین

استاندار ایلام گفت: رفع مشکلات مناطق سیل زده استان ایلام تا قبل از اربعین ضروری است.

به گزارشايلام بيدار، "قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام در دیدار با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان به ویژه آخرین اقدامات انجام گرفته در مناطق سیل زده استان بر تداوم نگاه ویژه دولت به استان تاکید کرد و گفت: خواستار توجه و شتاب بیشتر دولت در بحث بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان هستیم.

وی ادامه دا: ضرورت حل مشکلات مناطق سیل زده استان با نزدیک شدن به ایام اربعین دوچندان می‌شود چرا که اربعین خود یک مقوله بزرگ و بین المللی است وتمام زمان و توجه استان و کشور را به خود اختصاص خواهد داد.

سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از صحبت‌هایش تسریع در تکمیل زیرساخت‌های اربعین استان را ضروری دانست و افزود: از آنجا که در اربعین امسال بحث ویزا از میان برداشته شده است شاهد تردد بیش از دوبرابری زوار خواهیم بود و باید به تناسب این حجم جمعیت زیرساخت‌ها را آماده کنیم.

پیگیری خواسته‌ها و مطالبات استان در حوزه بهداشت و درمان

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام همچنین با پوراصغری معاون علمی و فرهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار کرد.

در این دیدار که قیصوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز حضور داشت در خصوص خواسته‌ها و مطالبات استان در حوزه بهداشت و درمان از جمله مشکلات دانشگاه علوم پزشکی ایلام، تکمیل بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام، دی کلینیک ملکشاهی و … بحث و گفتگو شد.

در این دیدار استاندار ایلام از معاون علمی و فرهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور خواست که جهت بازدید از پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان استان به ایلام سفر کنند که مورد استقبال قرار گرفت.

 

انتهای پیام/س