ایلام بیدار02:34 - 1398/03/08
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

مردم چرداول در دفاع مقدس نیک درخشیدند/ خودم را فرزندی از این دیار می دانم

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام: سیره ومنش امام علی (ع) در جامعه باید نهادینه شود.

به گزارشايلام بيدار، "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در اجتماع مردم شهرستان چرداول گفت: چرداول مهد مردانگی و مروت است که از مردمانی تلاشگر و خوش سابقه برخوردار است.

وی با بیان اینکه مردم این دیار همیشه و به خصوص در دوران دفاع مقدس نیک درخشیده اند، اظهار کرد: خودم را فرزندی از این دیار می دانم.

فرمانده سپاه استان ایلام در ادامه با اشاره به شخصیت والای امیرالمؤمنین (ع) گفت: امام علی (ع) به سبب خصوصیات والای فردی در راس قرار داشته وفضائل ایشان مرزهای زیادی را جابه جا کرده است.

وی اظهار کرد:حضرت علی(ع) الگویی کامل است که درس های جاودانه ای برای تمام انسان ها داشته وانسان های بزرگ به شخصیت ایشان پرداخته وحتی بزرگان اهل سنت ومسیحی به ابعاد این شخصیت والا اعتراف کرده اند.

شاکرمی افزود:امیرالمؤمنین علی (ع) در رؤس جنگاوری وکارگزاری قرار داشته ودرموقفگاههای سخت در مقابل جباران قرار گرفته ودر عین حال با مستضعفان نیز با تواضع برخورد کرده است.

فرمانده سپاه استان ایلام خاطرنشان کرد:اگر جامعه امروزه منویات امام علی (ع) را اجرا کند بسیاری از مشکلات را نخواهیم داشت.

وی بیان داشت:اگرجریان شناسی از انقلاب اسلامی داشته باشیم افرادی را می بینیم که جریان انقلاب را شکسته ودر صف دشمن قرار گرفته اند.

شاکرمی به اشاره به توطئه های دشمن گفت:امروزه دشمن در نزدیک ترین نقطه به ما قرار گرفته واز انواع عملیات های روانی، جنگ رسانه ای ،فشار اقتصادی وانواع توطئه ها علیه ما استفاده می کند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام با اشاره به پیشرفت های نظامی گفت:در حوزه نظامی به بالاترین سطح رسیده وبالاترین توان موشکی را داریم ودر طول تاریخ ودرجریان های مختلف به خوبی توانسته استخوان های دشمن را درهم بشکنیم که آمریکا وایادی آن به خوبی این نکته را می دانند.

وی بااشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت:دشمن از مشکلات اقتصادی که بخشی از آن از داخل بوده استفاده کرده تا به مردم فشار وارد کند اما مردم فریب آن را نخورده اند وهمین مراسمات مردم دراین شب ها می تواند ما را در جنگ رسانه ای با دشمن یاری کند.

شاکرمی اضافه کرد:راز موفقیت ما در ارتباط مستمر با خداست وآثار شب های قدر ومراسمات مذهبی باید درجامعه،تربیت فرزندان وسبک زندگی دیده شود.

وی با اشاره به تاثیر سبک زندگی از غرب گفت:امروزه سبک زندگی مردم تحت تاثیر فرهنگ غربی قرار گرفته وهمه باید دراین حوزه تلاش کنیم تا از این آسیب ها بکاهیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام تصریح کرد:امروز وظیفه سپاه مردم داری است تا در کنار مردم توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی سازد.

 

انتهای پیام/س