ایلام بیدار08:09 - 1398/02/31
با محوریت کنگره 3000 شهید استان؛

جشنواره فیلم،عکس و خاطرات شهدا در ایلام برگزار می‌شود/ آخرین‌مهلت ارسال آثار۳۰ خردادماه

مسئول دفتر کنگره ملی سه شهید استان ایلام، گفت: جشنواره فیلم، عکس و خاطرات شهدا، رزمندگان، ایثارگران و آزادگان دوران ۸ سال دفاع مقدس در ایلام برگزار می‌شود.

به گزارشايلام بيدار، "محمد حیدریان"، مسئول دفتر کنگره ملی سه شهید استان ایلام با اعلام این خبر گفت : این جشنواره به دو صورت حضوری و غیرحضوری در راستای جمع‌آوری آثار و خاطرات شهدای عزیز 8 سال دفاع مقدس استان ایلام به‌منظور حفظ و صیانت از یاد و خاطره شهدا و زنده نگاه‌داشتن نام شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تدوین گنجینه‌ای ارزشمند از یاد و خاطره شهدا برگزار می‌شود.

وی، یادآور شده علاقه‌مندانمی توانند کلیه آثار عکس، فیلم، تصاویر شهدا رزمندگان، جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس را به‌صورت حضوری به ستاد کنگره 3 هزار شهید استان ایلام واقع در انتهای خیابان نوروزآباد کوچه معلم ارسال کنند.

حیدریان، بابیان اینکه آخرین‌مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این جشنواره 30 خردادماه سال جاری خواهد بود، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره به‌صورت غیرحضوری نیز می‌توانند از طریق پست الکترونیک ilam.shohada@iran.ir و یا شبکه‌های پیام‌رسان اجتماعی به آدرس@ilamshohada آثار مربوط به شهدای عزیز را ارسال کنند.

مسئول دفتر کنگره ملی سه شهید استان ایلام، بیان کرد: آثار ارسالی به این جشنواره دسته‌بندی و بعد از جمع‌آوری در چند بخش داوری خواهند شد و به نفرات برگزیده در هر بخش در مراسمی جوایزی نفیسی با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان اهدا می‌شود.

حیدریان، ابراز کرد: عکس‌ها و تصاویر ارسالی و همچنین خاطرات شهدا و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در استان ایلام بعد از جمع‌آوری و تدوین به‌صورت مجموعه‌هایی منتشر و در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

وی، بابیان اینکه تمهیدات لازم نیز در راستای برگزاری کنگره ملی 3 هزار شهید ایلام فراهم‌شده است، گفت: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام رئیس ستاد، استاندار ایلام رئیس ستاد اجرایی و فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام نیز دبیر اجرایی ستاد کنگره 3 هزار شهید ایلام هستند که در نشست روز دوشنبه همین هفته آخرین برنامه‌های دستگاه‌های عضو ستاد بررسی و جمع‌بندی لازم انجام خواهد شد.

گفتنی است، بر اساس زمان‌بندی انجام‌شده کنگره ملی سه هزار شهید ایلامی به‌عنوان یک رویداد بزرگ فرهنگی شهریورماه سال جاری در مرکز این استان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/س