ایلام بیدار12:19 - 1398/02/25
دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام:

قرارگاه "تذکر لسانی" در ایلام تشکیل شد

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام ازتشکیل تیم‌های تذکر لسانی توسط نیروهای آموزش دیده این ستاد با حفظ بایدها و نبایدها و خطوط قرمز خبر داد.

جمال شاکرمی دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکراستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار استانیایلام بیدارگفت: توجه به تذکر لسانی و عمل به آن در جامعه ضروری است و این امر گامی برای احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است.

وی ادامه داد:فرهنگ تذکر لسانی باید با شیوه های مناسب در جامعه ساری و جاری شود که در صورت تحقق این مهم، بخش بزرگی از ناهنجاری ها از بین می رود. 

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان افزود:همه مردم باید برای تحقق این امر به ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر همکاری های لازم را داشته باشند.

شاکرمی با بیان اینکه قرارگاه تذکر لسانی در استان ایلام تشکیل شده گفت:بنا بر درخواست عموم مردم بخصوص متدینین،تیم های متشکل از افراد آموزش دیده این ستاد با حفظ بایدها و نبایدها و خطوط قرمز کار تذکر لسانی را آغاز خواهند کرد.

وی تاکید کرد: متاسفانه در شهر ایلام برخی ناهنجاریها البته به صورت محدود از جمله سگ گردانی وجود دارد که انتظار است نیروی انتظامی حتما براساس قانون با این موارد برخورد کند.

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان در ادامه با اشاره به برگزاری کلاس های اخلاق ویژه مدیران در روزهای چهارشنبه گفت: هدف از برگزاری این کلاس ها،تلاش برای بالا بردن روحیه کار جهادی و خدمت رسانی بیشتر مدیران به مردم می باشد و ان شاالله در صدد هستیم تا این کلاس ها را بعد از ماه مبارک رمضان نیز برگزار کنیم.

 

انتهای پیام/ش