ایلام بیدار08:29 - 1398/02/11
مدیر کل نوسازی مدارس استان خبر داد؛

پنج میلیارد ریال برای تجهیزات مدارس سیل زده ایلام اختصاص یافت

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام از اختصاص پنج میلیارد ریال برای خریداری تجهیزات مدارس مناطق سیل زده این استان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "محمدرضا حیدری"، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام با اعلام این خبر گفت: این مبلغ از محل اعتبارهای سازمان نوسازی مدارس کشور برای خریداری تجهیزات مدارسی که در سیل امسال آسیب دیده اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: این میزان اعتبار برای تجهیزات کلاسی و اداری مدارس مناطق سیل زده شهرستان های سیروان و دره شهر هزینه خواهد شد.
حیدری با بیان اینکه در سیل اخیر در مجموع 50 مدرسه این استان آسیب دید، یادآور شد: خسارت وارد شده به این مدارس 160 میلیارد ریال اعلام شده است.
به گفته وی از مجموع این فضاها یک مدرسه و یک کانکس بطور کامل زیر آب رفته و 48 فضای آموزشی دیگر نیز دچار نم زدگی، آبگرفتگی محوطه و کلاس ها، تخریب نمای داخلی، تاسیسات برقی، گرمایشی، سرمایشی، ایزوگام و تخریب دیوار محوطه شدند. 
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام با بیان اینکه فضای لازم برای تحصیل دانش آموزان این مناطق فراهم است، افزود: با توجه به بازدید های انجام شده از مدارس سیل زده، بازسازی این فضاها در دستور کار قرار دارد. 

 

انتهای پیام/س