ایلام بیدار13:07 - 1398/02/03
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان:

۱۷۵ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به نوعروسان ایلامی اهدا شد

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:۱۷۵ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به نوعروسان ایلامی اهدا شد.

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام صبح امروز در آیین  اهدای جهیزیه به نوعروسان استان ایلام گفت: سپاه تمام قد در خدمات اقشار مختلف مردم است و برای ترویج ازدواج آسان، اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان را در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی افزود:امروز با حضور سردار حزنی، آئین اهدای ۱۷۵ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به نوعروسان ایلامی در مجتمع لاله شهر ایلام برگزار شده است.

وی اضافه کرد: این مقدار جهیزیه با همکاری و همراهی  نهادهای خیریه، کمیته امداد، آستان قدس رضوی، دفتر مقام معظم رهبری، سپاه و ... تهیه و به جامعه هدف اهدا شده است.

سرهنگ «جمال شاکرمی» افزود: سپاه در کنار وظایف ذاتی خود یکی از اصلی ترین محور فالیت های را محرومیت زدایی و تلاش در جهت توانمندسازی افراد بی بضاعت و تحت پوشش نهادهای حمایتی کرده است.

وی تاکید کرد: مردمی بودن از مهم ترین ویژگی های برجسته سپاه پاسداران بوده و همواره تلاش کرده خدمت رسانی به مردم و بویژه مستضعفان به عنوان صاحبان اصلی این انقلاب را در دستور کار قرار دهد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام، گفت: نمونه بارز این روحیه را در حضور سپاهیان و بسیجیان برای امدادرسانی به سیل زدگان کشور شاهد بودیم که خالصانه پای کار آمده و توانستند بخشی از آلام خسارت دیدگان را کاهش دهند.

سرهنگ شاکرمی، بیان کرد: یکی از برنامه های سپاه در راستای عمل به منویان رهبر معظم انقلاب تلاش در جهت ترویج ازدواج آسان و کم کردن هزینه های زندگی است و در این مسیر نیز ورود کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد با تلاش ارگان های مسئول بتوانیم در جهت نهادینه کردن فرهنگ ازدواج های آسان به منظور حل این مشکل در جامعه گام های موثرتری برداریم.

 

انتهای پیام/ش