ایلام بیدار14:04 - 1398/01/27
رئیس اتاق اصناف استان در گفتگو با ایلام بیدار عنوان کرد/

تسریع حل مشکلات سیل زدگان در طرح "جهاد همبستگی ملی"/ اتاق اصناف طرح بسیج را عملیاتی می کند

رئیس اتاق اصناف استان ایلام گفت: همکاران ما در اتاق اصناف استان تلاش می کنند تا طرح هر کاسب یک کالای اساسی را برای کمک به سیل زدگان عملیاتی کنند.

"یونس هواسیان"، رئیس اتاق اصناف استان ایلام در گفت و گو با خبرنگارایلام بیداربا اشاره به طرح جهاد همبستگی ملی که از سوی رئیس سازمان بسیج مستضعفین اعلام شده بود، گفت: طرح جهاد همبستگی ملی طرحی به موقع در یک زمان مناسب است که می تواند بسیاری از مشکلات مردم مناطق سیل زده را حل کند.
وی اظهار کرد: در طول دوران انقلاب اسلامی هر جا از ظرفیت مردم و بسیج استفاده شده برکات فراوانی را در پی داشته و بسیاری از مشکلات حل شده است.
هواسیان افزود: بسیج از متن مردم است و اعتماد همه صنوف به بسیج باعث می شود که مشارکت ویژه ای را در زمینه طرح جهاد همبستگی ملی شاهد باشیم.
رئیس اتاق اصناف استان ایلام ادامه داد: همکاران ما در اتاق اصناف استان تلاش می کنند تا طرح هر کاسب یک کالای اساسی را برای کمک به سیل زدگان عملیاتی کنند و این کار مهم و به موقع را از همین امروز شروع خواهیم کرد.
لازم به ذکر است، براساس طرح «جهاد همبستگی ملی» هر مسجد در سراسر کشور یک منزل مسکونی را می‎سازد و هر کاسب تأمین یک کالای اساسی را عهده‎دار می‎شود.
در قالب این طرح از مردم سراسر کشور با محوریت مساجد دعوت شده تا در بازسازی و نوسازی منازل مسکونی سیل‎زدگان مشارکت کنند.
این طرح یک دعوت ملی است که توسط بسیج در حال انجام است و در قالب آن هر مسجد ساخت یک واحد مسکونی را می پذیرد و هر کسبه تأمین یک کالای اساسی را متقبل می شود.
 
انتهای پیام/س