ایلام بیدار12:24 - 1398/01/26
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

مردمی بودن بانک انصار برجسته شود/ خدمات سپاه در سیل اخیر جهادی بود

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: بانک انصار دارای نیروهای متعهد، متخصص و ارزشی است که باید همچنان راه و مسیر درست خود را ادامه دهد.

به گزارشايلام بيدار، "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام صبح امروز در آئین تودیع و معارفه روسای بانک انصار شعب استان ایلام گفت: بانک انصار دارای نیروهای متعهد، متخصص و ارزشی است که باید همچنان راه و مسیر درست خود را ادامه دهد.

وی اظهار کرد: بانک انصار خدمات زیادی در حوزه های مختلف ارائه کرده و در این راستا تلاش های فراوانی هم کرده است.

شاکرمی افزود: مردمی بودن در بانک انصار باید برجسته شود و با توجه به ویژگی های این بانک این مهم می تواند نمود بیشتری به خود بگیرد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ادامه داد: ما کشوری با ظرفیت ها و منابع فراوان هستیم و اگر نگاه همه مدیران جهادی  و توجه به داخل باشد، می توانیم بسیاری از مشکلات را به راحتی حل کنیم.

وی بیان کرد: ساخت 12 کیلومتر جاده در عرب رودبار در 48 ساعت و احداث یک دهنه پل توسط مهندسی و هوافضای سپاه در 72 ساعت تنها با همت و اراده جهادی امکان پذیر است.

خدمات سپاه استان ایلام در سیل قابل تقدیر است

معاون پشتیبانی بانک انصار نیز در این جلسه با تقدیر از اقدامات انجام گرفته سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در خدمت رسانی به سیل زدگان و مهار سیلاب گفت: تدابیر و برنامه ریزی های سپاه استان ایلام در مهار سیلاب ها و خدمات و امدادرسانی به سیل زدگان قابل تحسین است.

وی از اجرای طرح تحول توسعه بانک انصار خبر داد و گفت: بانک انصار از توانمندی های خوبی برخوردار است که باید از این توانمندی ها نهایت استفاده را در پیشبرد اهداف برد.

 

انتهای پیام/س