ایلام بیدار19:54 - 1398/01/25
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خبر داد؛

توزیع سبد یک ماهه مواد غذایی به سیل زدگان استان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) ايلام گفت: به تمام خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد شهرستان سيروان، بخش ماژين و تعدادی از روستاهای بخش مرکزی دره‌شهر که از سیل اخیر خسارت دیده‌اند، سبد مواد غذایی به اندازه یک ماه تحویل داده شد.

ضیاء رضایی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار اظهار کرد:از ابتدای وقوع سیل تاکنون تمام کارکنان در آماده باش کامل بوده، و در همان ساعت‌های اولیه وقوع سیل در بخش ماژین حضور پیدا کرده‌اند.

وی افزود: به محض بازگشایی مسیر‌های زمینی، تیم‌های سرکشی به این مناطق اعزام شدند و کمک‌های نقدی به ارزش 200 هزار تومان به این خانواده‌ها داده شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام تصریح کرد: به تمام خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد شهرستان سیروان، بخش ماژین و تعدادی از روستاهای بخش مرکزی دره‌شهر که از سیل اخیر خسارت دیده‌اند یک سبد مواد غذایی به اندازه یک ماه تحویل داده شد. 

وی با اشاره به کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان خاطرنشان کرد: بیشتر کمک‌هایی که به مناطق سیل زده صورت گرفت از منبع کمک‌های مردمی بوده است. 

وی در پایان گفت: تعداد زیادی لوازم خانگی ایرانی برای خانواده‌های مددجو خریداری شده و بین مردم خسارت دیده از سیلاب توزیع می‌شود.

 

انتهای پیام/ش