ایلام بیدار08:02 - 1398/01/25
امام جمعه ایوان :

وضعیت عمران شهری نامناسب است/مسئولان استانی برعملکرد شورا نظارت کنند

امام جمعه ایوان گفت : مردم بشدت از عملکرد شورای شهر گلایه مند هستند چرا که عملا اقدامی موثر در زمینه عمران شهری صورت نگرفته است.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام "علی حیدری"، امام جمعه ایوان گفت: مساله ویرانی های شهر انباشت زباله ها نواقص و نارسایی سیل بندها و جوی ها و آبراهای داخل شهر مردم را نا امید و عصبانی کرده و سبب افزایش و گسترش اعتراض و نارضایتی مردم از شورا شده است انباشت زباله ها از نظر بهداشتی شهر را آلوده کرده است در هر خیابانی حجمی از زباله وسط خیابان ریخته شده است.

امام جمعه ایوان گفت :ای کاش صدا و سیما تصاویری را تهیه می کرد  و این وضعیت را به مسولان استان منعکس می کرد تا متوجه شوند ناکارآمدی و بی تفاوتی شورای شهر ایوان تا چه حد است که حتی قادر به جمع آوری بهداشتی زباله های مردم هم نیستند .

وی افزود:شورایی که در طی دوسال حدود ۲۰ میلیارد تومان بودجه در اختیار داشته جای آسفالت و جدول کشی خیابان ها چند کامیون شن و ماسه داخل بعضی از چاله های  خیابان ها ریخته که با بارندگی های اخیر شسته شده و به سوی جوب ها سرازیر شده و جوب ها را پر کرده است پرکردن چاله های خیابان ها با چند کامیون شن و ماسه این شده است کار عمران شهری شورای شهر و خروجی بودجه ۲۰ میلیاردی بعد از ۲ سال برای این شهر. .

مردم به شدت از شورای شهر ناراضی اند و به شدت به ناکارآمدی آن معترض اند انتظار مردم توجه مسولان استان به این موضوع و نظارت دقیق برعملکرد ضعیف این شورا و در صورت استمرار این وضعیت انحلال این شورا توسط استاندارمحترم و تدارک شورای جدید در انتخابات اسفند ماه است.  

جویزر

انتهای پیام/س