ایلام بیدار15:56 - 1398/01/11
به دستور فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام انجام گرفت؛

اعزام یک دستگاه نانوایی سیار و کمک های درمانی بهداشتی غذایی به منطقه عرب رودبار

به دستور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)، یک دستگاه نانوایی سیار، یک دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه لودر و یک کامیون بسته موادغذایی به منطقه عرب رودبار سیروان اعزام شد.

به گزارشايلام بيدار، به دنبال بارش های سیل آسا و بالا آمدن آب سد سیمره، تعدادی از روستاهای بخش عرب رودبار شهرستان سیروان( تعدادی از روستاهای استان ایلام و 9روستای شهرستان کوهدشت استان لرستان) در خطر آب گرفتگی و قطع ارتباط جاده ای قرار گرفتند.

به همین منظور ظهر امروز یکشنبه 11 فروردین 98، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در بخش عرب رودبار از توابع شهرستان سیراون به منظور بازدید میدانی از منطقه و همچنین بررسی مشکلات مردمی حضور پیدا کرد.

شاکرمی در این بازدید ضمن دیدار با اهالی، در راستای کمک رسانی به مردم گرفتار در سیل ناشی از بالا آمدن آب دریاچه سیمره، دستور استقرار یک دستگاه نانوایی سیار، یک دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه لودر و یک دستگاه مایلر را صادر کرد که این دستگاهها تا آخر وقت امروز در منطقه مستقر خواهند شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام همچنین در این دیدار اظهار داشت: در راستای رسالت سپاه پاسداران مبنی بر مردمداری، ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و مواد غذایی برای مردم منطقه در دستور کار می باشد.

وی اضافه کرد: در صورت نیاز، آمادگی لازم جهت حضور گردان های بیت المقدس، امام حسین(ع) و گروه های جهادی جهت کمک به مردم وجود دارد.

 
سیروان نوین
انتهای پیام/س