ایلام بیدار07:18 - 1397/12/28
ایلام بیدار گزارش می دهد؛

طراوت بازار ملکشاهی در روزهای پایانی سال+تصاویر

مردم شهرستان ملکشاهی این روزها با شادی و هیجان سرگرم خرید و آماده شدن برای عید نوروز هستند.

به گزارشايلام بيدار، با نزدیک شدن به فصل بهار و فرارسیدن تعطیلات نوروزی، مردم کشور عزیزمان ایران به مانند گذشته با حضور خود در بازارها، اقدام به خرید لباس و سایر وسایل و لوازم مانند شیرینی ، نبات، هفت سین و... برای استقبال از این عید باستانی می کنند.
مردم شهرستان ملکشاهی نیز مانند دیگر مردمان ایران اسلامی این روزها با شادی و هیجان سرگرم خرید و آماده شدن برای عید نوروز هستند.
این روزها بازار خرید در ملکشاهی پررونق و شلوغ تر از همیشه است.
خرید شیرینی، میوه، ماهی، سبزه، لباس و... باعث گردیده مردم این شهرستان به بازار خرید و فروش رونق تازه ای ببخشند.
شهرستان ملکشاهی با داشتن منظره های دلربای بهاری و طبیعت بکر و زیبای کوهستانی به یکی از جذاب تربن مناطق گردشگری استان ایلام تبدیل شده و با آمدن فصل بهار و دوچندان شدن این زیبایی های خدادادی آماده پذیرایی از گردشگران مختلف از سایر نقاط استان و کشور است.
فضای مسکونی شهرستان و رونق بازار و گرمای حضور مردم در فروشگاهها و مغازه های شهر به همراه فضای طبیعت بهاری باعث شده احساس نشاط، شادی و خوشحالی در مردم عزیز و باصفا و مومن این شهرستان به وضوح دیده شود و همه خوشحال و امیدوار، علی رغم برخی مشکلات اقتصادی، خود را برای شروع سالی جدید آماده می کنند.
ملت ایران اسلامی، دریافته که آنچه که باعث می شود در برابر مشکلات و تحریم های اقتصادی آنها را پیروز کند عبارتست از توجه به توانمندی های داخلی، توجه به اقتصادمقاومتی و امید برای ساختن آینده ای بهتر و رفع مشکلاتمختلف، یکی پس از دیگری.
ایران ما سرشار از منابع خدادادی و سرشار از استعداد است و مردم ایران این را به خوبی می دانند.
آینده این ملت به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی کاملا روشن است.
مردم ایران اسلامی با ایمان، اراده، ولایتمداری، اعتمادبه نفس به همراه برخورداری از سرزمینی که سرشار از معادن و منابع غنی است قطعا آینده ای درخشان تر و پیروزمندانه تر دارد.
جنب و جوش مردم، کوچک و بزرگ، مرد و زن در این روزها و حضور شادمانه آنها در بازارهای مختلف و رونق خرید و فروش، همه و همه نویدبخش روزهایی شادتر و لحظاتی درخشان تر برای این ملت بزرگ و مقاوم است.
ملت ایران اسلامی ثابت کرده است که ملتی شجاع و مقاوم و دارای ابتکار عمل و برخوردار از هوش و خرد خدادادی بوده و به همراه مسئولین انقلابی برآمده از متن این ملت، قادر است تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و از دل تحریم، بالندگی و شکوفایی اقتصادی را به دست بیاورد که نمونه بارز آن همین رونق بازار در ایام منتهی به عید نوروز است.
شکست و عبور از تحریم با مدیریت جهادی و انقلابی قطعا شدنی است.
رونق بازار در این ایام با خرید اجناس و لوازم توسط مردم و شکوفایی و ازدحام بازار نویدبخش روزهایی خوبی در سال جدید خواهد بود.
انشاءالله که در سال 98 شاهد شور و شعف در بازار و افزایش قدرت خرید مردم و رونق اقتصادی در کشور باشیم.

 

انتهای پیام/س