ایلام بیدار07:19 - 1397/12/28
شهردار دره شهر:

المان گل نرگس در ورودی دره شهر نصب می شود

شهردار دره شهر گفت: با توجه به اینکه دره شهر قطب تولید گل نرگس استان ایلام است المان این گل با اعتبار ۱۰۰ میلیون ریال در ورودی شهر نصب می شود.

سید "بابک کریمی"، شهردار دره شهر در گفتگو با ایلام بیدار با اعلام این خبر گفت: این شهرستان بعنوان قطب گردشگری استان ایلام هرساله میزبان خیل عظیم گردشگران داخلی و خارجی است.

وی اظهار کرد: یکی از اهداف این شهرداری برای جذب گردشگر فضا سازی مناسب مبلمان شهری بوده که اینکار در سالهای پیش و نیز امسال در اولویت کاری شهرداری قرار گرفت.

کریمی افزود: یکی از مهمترین کارهای عمرانی اسفالت، لکه گیری و مرمت نوارهای حفاری ۳۰ هزار متر از مسیرهای این شهر با اعتبار ۶ میلیارد ریال بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین در راستای ایجاد فضای سبز بیش از ۲ هزار نهال سرو شیرازی، لیمو و چنار در سطح معابر، بلوارها و میادین شهر کشت شده است.

کریمی یادآورشد: یکی از مشکلات شهر مخصوصا در این ایام عدم نور مناسب در ورودی شهر بود که با پیگیریهای انجام شده این مشکل نیز مرتفع شد.

وی افزود: تجهیز پارکها و شهربازیها، اجرای تونل نور راه شب پارک سراب، نصب مغازن مکانیزه و گالوانیزه زباله در سطح شهر، نصب تابلوهای راهنمای شهری،اصلاح بلوارها، نصب گلدان یا باکس بتنی، نصب چراغ پارکی درختی، رنگ آمیزی ۵ هزار متر بلوار های سطح شهر،نصب پرچم با رنگهای شاد و چندین طرح زیباسازی دیگر از کارهای انجام گرفته این شهرداری در ایام نوروز بوده است.

کریمی تصریح کرد: با توجه به اینکه دره شهر قطب تولید گل نرگس استان ایلام است المان این گل با اعتبار ۱۰۰ میلیون ریال در ورودی شهر نصب می شود.

شهردار دره شهر خاطر نشان کرد:هدف تمامی مجموعه شهرداری و شورای شهر پیگیری و رفع مطالبات مردم دره شهر بوده و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام/س