ایلام بیدار12:12 - 1397/12/26
جعفرزاده ایمن آبادی:

ترامپ «نامردی» کرد/ مشکلات کشور به این دلیل است

شرایط متلاطم اقتصادی حاصل عملکرد کلی در کشور و نامَردی است که رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص توافق هسته‌ای از خود نشان داد.

به گزارشايلام بيدار،جعفرزاده ایمن آبادی، نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی در گفتگو با روزنامه آرمان عامل مشکلات کشور را نامردی رئیس جمهور امریکا دانسته و گفته است: «متاسفانه عده‌ای می‌خواهند انتقام خروج ترامپ از برجام را از روحانی بگیرند». بخش های مهم اظهارات وی را خواهید خواند:

*دولت درصدد است تا به هر نحوی راه حلی برای برون رفت از این شرایط بیابد این جماعت خلاف وحدت و همکاری سنگ‌اندازی می‌کنند. لذا اگر بگوییم کسر قابل توجهی از علل و عوامل وقوع شرایط فعلی در جامعه ناشی از تحرکات و کارشکنی دلواپسان بوده سخنی به گزافه نگفته‌‌ایم.

*از ابتدای آغاز به کار دولت آقای روحانی شاهد انتقام‌گیری‌های سیاسی بودیم. بخشی از این انتقام‌گیری‌ها از ناحیه یک جریان سیاسی خاص و از مشهد پیگیری می‌شد، اما این جریان حالا در مجلس هم رهکار و انتقام‌گیری سیاسی خاص خود را پیگیری می‌کند.

*آقایان با سیاست تفرقه بنداز و حکومت کن می‌خواهند جوسازی کنند. بدون شک این افراد و این طرح دارای عقبه و پشتوانه هستند که باید مشخص شود از طرف چه کسانی در خارج از مجلس حمایت می‌شوند.

*شرایط متلاطم اقتصادی حاصل عملکرد کلی در کشور و نامَردی است که رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص توافق هسته‌ای از خود نشان داد. متاسفانه عده‌ای می‌خواهند انتقام خروج ترامپ از برجام را از روحانی بگیرند.

 

انتهای پیام/ش