ایلام بیدار08:14 - 1397/12/22
استاندار ایلام:

پنج میلیارد برای پرداخت حقوق معوقه شهرداری های ایلام اختصاص یافت

استاندار ایلام از اختصاص ۵ میلیارد تومان جهت پرداخت حقوق معوق کارکنان شهرداری‌ها خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام در همایش شهرداران استان ایلام گفت: کارگران و کارکنان حقوق بگیر شهرداری‌ها از ضعیف‌ترین اقشار جامعه هستند و تلاش زیادی داشته ایم که حقوق معوقه این عزیزان پرداخت شود.

وی با اشاره به قانون شوراها ادامه داد: اگر قانون به صورت کامل اجرا شود شهرداران کلید دار و حاکم شهر هستند و تمام فعالیت‌های شهرها باید با محوریت شهرداران صورت پذیرد.

استاندار ایلام از کمک ۲۸۱ میلیارد تومانی دولت در دوسال اخیر به شهرداری‌ها خبر داد و گفت: تلاش‌های بسیاری داشتیم که از منابع مختلف به شهرداری‌ها کمک کنیم و در این راستا از طریق کمک‌های سازمان همیاری‌ها، ماشین آلات، اختصاص قیر این کمک‌ها صورت گرفته است.

وی با اشاره به حساسیت شهر ایلام به عنوان مرکز استان، تصریح مرد: کرد: شهر ایلام به عنوان نماد استان و حضور مردم از تمام شهرستان‌ها در این شهر با جمعیت ۲۰۰ هزار نفر که بیشترین جمعیت شهرهای استان را به خود اختصاص داده باید از منظر و عمرانی شهری قابل قبولی برخوردار باشد که در این راستا بیش از ۳۲ میلیارد به این شهرداری کمک شده است.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: مسئولان باید به گونه‌ای عمل کنند که اگر قولی می‌دهند توان اجرای آن را هم بسنجند و به قول خود عمل کنند و اگر فعالیتی صورت می‌گیرد.

 

انتهای پیام/س