ایلام بیدار00:20 - 1397/12/21
گزارش تصویری؛

کاشت نهال توسط بسیجیان در 100 هکتار اراضی مهران

به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی 100 هکتار از اراضی مهران توسط بسیج سازندگی و همکاری اداره منابع طبیعی این شهرستان کاشته شد.

به گزارشایلام بیدار، به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی 100 هکتار از اراضی مهران توسط بسیج سازندگی و همکاری اداره منابع طبیعی این شهرستان کاشته شد.

در حاشیه این مراسم سرهنگ روح الله زیدی، جانشین فرمانده ناحیه مهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلام بیدار، اظهار کرد:به منظور ترویج فرهنگ درختکاری و توسعه فضای سبز شهر و حاشیه ی آن و مبارزه با ریزگردها امروز برنامه مشترک نهالکاری توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه مهران و منابع طبیعی در سطح ۱۰۰ هکتار از اراضی آبزیادی شهرستان مهران برگزار گردید.

وی خاطرنشان کرد: از مردم شهرستان انتظار داریم که در حفظ، نگهداری و آبیاری درختان همکاری داشته باشند که باقیات و صالحات برای همه ما محسوب می‌شود.

طاهری رییس اداره منابع طبیعی مهران با اشاره به اینکه امسال سه هزار هکتار از عرصه های منابع طبیعی این شهرستان نهالکاری شده است گفت: این میزان نهالکاری نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

وی افزود: با همت مجموعه منابع طبیعی استان و شهرستان امسال از نظر جنگل کاری شهرستان مهران رتبه برتر نخست در کشور و استان به دست آورد

رییس اداره منابع طبیعی مهران تصریح کرد:از سال 90 تا کنون 25 هزار هکتار از عرصه های منابع طبیعی مهران جنگلکاری شده است.

انتهای پیام/س