ایلام بیدار14:14 - 1397/12/20
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع):

امنیت پایدار توسط مردم ایجاد می شود؛ ادامه یافتن خدمت بی منت سپاه به مردم استان

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در یادواره عملیات غرور آفرین فتح المبین گفت: امروز بهترین امنیت و پایدارترین نوع آن توسط مردم در مناطق مختلف ایجاد شده است.

به گزارشايلام بيدار به نقل از نسیم دهلران،سرهنگ پاسدار "جمال شاکرمی" فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام در یادواره عملیات غرور آفرین فتح المبین که در مرکز بخش دشت عباس برگزار شد،گفت:عملیات فتح المبین یکی از بزرگ ترین عملیات های دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: امروز دشمنان نظام بعد از اینکه نتوانستند در دوران دفاع مقدس کاری از پیش ببرند، راهبردهای دیگری را پیش گرفتند.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام ادامه داد: اولین راهبرد دشمنان نظام برجام بود، در برجام به دنبال خاموش کردن چراغی بودند که سالیان سال دانشمندان ایرانی در عرصه هسته ای برای آن خون دلها خورده بودند.
وی ابراز نمود: دومین راهبرد دشمنان نظام تنزل جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه بود در حالی که ما به واسطه عملیاتی چون فتح المبین، بیت القدس و... امروزه در خاورمیانه جزء کشورهای برتر هستیم.
شاکرمی عنوان کرد: ارتش مکتبی ما با اقتدار در مرزهای آبی جولان دادند و سپاه در دریا دست نیروهای خبره آمریکایی ها را مفتضحانه بالا برد که شکست سنگینی برای غربی ها به شمار آمد.
وی تصریح نمود: پس از این شکست، در مرزها داعش را برای بر اندازی اسلام با نقشه اختلاف بین شیعه و سنی راه انداختند.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با بیان اینکه 9 شبکه سراسری برای داعش به عنوان جریان فکری تبلیغ می کرد، گفت: همه اینها برای تنزل جایگاه اسلامی بود که پرچمدار آن امروز مقام معظم رهبری، روحانیت و همه نیروهای انقلابی هستند.
وی بیان داشت: راهبرد سوم دشمنان نظام افول موشکی کشور بود چراکه آنها فهمیده بودند ایران به این توانمندی دست پیدا کرده و در سایه تحریم ها به کشورهای اولی موشک تبدیل شده است.
شاکرمی با اشاره به اینکه جریانی در داخل به همراه تعدادی ساده لوح به دشمنان کمک می کردند، ابراز داشت: متاسفانه برخی مسئولان قند در دلشان برای آمریکا آب می شد ولی بعدها فهمیدند که اشتباه کردند.
وی اظهار کرد: امروز رهبری گرانقدر این نظام پیامبرگونه است چرا که تحت تاثیر کلام قرآن و بیانات نهج البلاغه می باشد.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با اشاره به اهمیت عملیات های دوران دفاع مقدس، افزود: اگر نبود عملیات های فتح المبین، بیت المقدس و... امروز حزب بعث در کنار داعش علیه اسلام قد علم می کرد.
سرهنگ شاکرمی ادامه داد:پایدارترین امنیت به وسیله خود مردم در نقاط مختلف کشور ایجاد شده است و الحمدالله مردم دهلران و دشت عباس نیز در این زمینه پیشگام هستند.
وی گفت:همه مردم منطقه با هر گرایش و هر زبانی مصمم هستند از مرزهای جغرافیایی منطقه دفاع کنند.
 
وی در ادامه با بیان اینکه در سال آینده کنگره بزرگ فرماندهان و 3000 شهید استان ایلام برگزار خواهد شد،گفت:خوشبختانه امسال در جغرافیای استان از جمله میمک،کانی سخت،قلاویزان،چنگوله،منطقه عملیاتی دهلران و دشت عباس یادواره های شهدا به منظور تبیین دستاوردهای دفاع مقدس و انتقال تجربیات آن روزها و نیز تبیین نقش مردم و نیروهای بومی برگزار شد و ان شاالله همین روند تا برگزاری کنگره شهدا ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه تاکید کرد:سپاه براساس فرمایشات رهبری عزیزمان به دنبال خدمت رسانی بی منت به مردم است و برهمین اساس در استان ایلام از ایام دهه فجر انقلاب اسلامی تا پایان سالجاری 4 هزار خدمت بی منت به مردم ارائه کرده است و این خدمت رسانی در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.
 
عملیات فتح المبین از عملیات های مهم کشور است
عملیات فتح المبین از عملیات های مهم کشور است
عملیات فتح المبین از عملیات های مهم کشور است
عملیات فتح المبین از عملیات های مهم کشور است
عملیات فتح المبین از عملیات های مهم کشور است
 
عملیات فتح المبین از عملیات های مهم کشور است
عملیات فتح المبین از عملیات های مهم کشور است
عملیات فتح المبین از عملیات های مهم کشور است
عملیات فتح المبین از عملیات های مهم کشور است
 
 
انتهای پیام/ش