ایلام بیدار13:04 - 1397/12/20
واکنش دفتر تنظیم و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به حکم یک دادگاه

واکنش دفتر تنظیم و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به حکم یک دادگاه

عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در واکنش به حکم دادگاه ابوالفضل قدیانی مبنی بر مطالعه و رونویسی از برخی کتاب‌های مرتبط با رهبر انقلاب واکنش نشان داد.

به گزارشايلام بيدار،علی عسگری عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس، در واکنش به حکم دادگاه ابوالفضل قدیانی مبنی بر مطالعه و رونویسی از برخی کتاب‌های مرتبط با رهبر انقلاب گفت: انتشار آثار مرتبط با رهبر معظم انقلاب برای آشنایی با رأی و اندیشه و نیز زندگی و سیره اخلاقی و اجتماعی معظم‌له است و بکارگیری آن به عنوان مجازات یک مجرم، بدسلیقگی است.


وی افزود: دفتر تنظیم و نشر آثار رهبر معظم انقلاب هیچ توصیه ای به دادگاه هاجهت مطالعه اجباری آثار رهبر انقلاب توسط محکومان ندارد و این کار را مغایر با اثربخشی‌‌‌‌‌‌‌و‌‌‌‌روح‌کار‌‌‌فرهنگی‌می‌داند.

شایان ذکر است در پی اثبات مجرمیت ابوالفضل قدیانی، قاضی شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی، وی را علاوه بر مجازات حبس، به مطالعه و رونویسی سه کتاب «حکایت زمستان» از سعید عاکف، «داستان سیستان»(سفرنامه رهبرانقلاب به سیستان‌وبلوچستان) از رضا امیرخانی و «دشمن‌شناسی»که گردآوری سخنان رهبرانقلاب توسط مؤسسه حفظ و نشر آثار معظم‌له است، محکوم کرده است.

انتهای پیام/ش