ایلام بیدار00:48 - 1397/12/09
استاندار ایلام:

فراخوان راه آهن ایلام عملیاتی شد

استاندار ایلام گفت: فراخوان راه آهن ایلام بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان بسیار زیاد انجام شد.

به گزارشايلام بيدار، "قاسم سلیمانی"، در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی ایلام با اشاره به اینکه فراخوان راه آهن ایلام بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان بسیار زیاد انجام شد، تصریح کرد: عملیات اجرایی احداث آزاد راه کرمانشاه، حمیل به ایلام با پیگیری های وزیر کلنگ زنی شد.

وی افزود: آزاد راه پل دختر، پل زال، مورموری چیلات که به بزرگراه تهران - نجف مشهور شده است نیز ابلاغ شده که این نیاز به پیگیری دارد که تا چه میزان بتوانیم سرمایه گذار و وزارتخانه ها را پای کار بیاوریم.
استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی با توجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس گفت: بایستی مواظب باشید که تحت تاثیر این فضا به حاشیه نروید، از کسی نترسید، با قدرت کار خودتان را پیش ببرید و در جهت خدمت به مردم با قدرت کار کنید.
وی افزود: دخالت های بیجا و غیرقانونی باید جمع و هرچیز سر جای خود باشد. نباید هرکسی به خود اجازه دخالت در امورات بدهد آن هم درصورتی که قانون یک دیگری را مسئول پاسخگویی کرده است.
استاندار ایلام تاکید کرد: ️از مشورت افراد باید استفاده کرد اما حق دخالت خارج از چارچوب قانونی به احدی نباید داد.
سلیمانی دشتکی همچنین به رایزنی های صورت گرفته برای تخصیص اعتبار به پروژه های زیربنایی استان اشاره و اضافه کرد: بیش از 12 هزار میلیارد ریال به توسعه میادین نفتی آبان و پایدار اختصاص یافت که از این میزان 480 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های استان صرف می شود.
وی یادآور شد: ردیف اربعین استان نیز از 250 میلیارد ریال در سال 96 به 760 میلیارد ریال رسیده است.
استاندار ایلام تصریح کرد: برای اکتشافات و توسعه میادین نفتی شرکت ژئوفیزیک دانا در ایوان شروع به کار کرده است که علاوه بر اینکه زمینه ساز توسعه خواهد شد به اشتغالزایی در استان کمک قابل توجهی دارد.
سلیمانی دشتکی افزود: ارتقا دشت عباس به بخش نیز به تصویب نهایی دولت رسیده و به زودی ابلاغ می شود و کار یکی دو شهر دیگر استان در حال پیگیری است.

ایرنا

انتهای پیام/س