ایلام بیدار00:14 - 1397/12/09
گزارش؛

روایتی از فعالیت گروه های جهادی؛ از خدمت به محرومین و احیای طبیعت + تصاویر

گروههای جهادی در شهرستان چرداول طی اقدامی هم به کمک طبیعت شتافته وهم به محرومین خدمت می کنند.

به گزارشايلام بيدار، امروزه برای اینکه مشکلی را حل کرد باید مردانه وارد میدان خدمت شد وبه قول معروف با حلوا حلوا کردن دهن را شیرین نکرد وفقط با بیان اینکه مقصر کیست ویا این کار باید انجام شود پروژه ها را رها نکرد.

مساله شعار دادن متاسفانه به یک چالش جدی تبدیل شده است ومثلا اگر بخواهند یک پل بسازند ویا قیمت ها را پایین بیاورند اول شعارش را درست وحسابی می دهند وبعد چند دفعه افتتاحش می کنند وبعد از آن تازه 30 درصد کار واقعی را انجام داده اند.

گروه های جهادی یکی از مصداق های واقعی خدمت خالصانه هستند که بدون هیچ چشم داشتی وارد میدان خدمت می شوند وبا تمام توان خود به خدمت رسانی می پردازند.

وقتی هدف خدمت به مردم ومحرومین باشد دیگر خستگی معنایی ندارد واین خدمت رسانی ها قطره قطره شروع می شود تا به یک دریای وسیعی از خدمات قابل توجه محرومین در کل کشور تبدیل می شود.

به نظر این الگوی خوبی برای مسئولین به شمار می آید وهرمسئولی اگر با توان خود خالصانه خدمت کند مطمنا چیزی به نام مشکل نخواهیم داشت.

باید خستگی وبی حوصلگی را از خود دور کرد و در آنجایی که نیاز است وارد میدان شد وخدمت کرد واین گونه است که خدمت به محرومان لذتی دوچندان دارد.

با وجود مشکلات اقتصادی فراوان اما هیچ خللی در کار گروه های جهادی وارد نشده وآن ها شاداب تراز همیشه به کار خود ادامه می دهند.

از ابتدای امسال تا آخرین ماه وحتی روز سال شاهد خدمات گروههای جهادی در عرصه های مختلف بوده ایم ، گاهی به کمک کشاورزان ، گاهی در ساخت مسکن محرومین، گاهی در پاکسازی طبیعت، گاهی در ساخت مساجد وگاهی هم در حوزه بهداشت ودرمان و... گروههای جهادی پای کار بوده اند ووبه خوبی توانسته به مردم خدمت کنند.

وقتی کارجهادی وبرای رضای خدا باشد مطئمنا موفقیت به دنبال خواهد داشت چنانچه شاهد این مورد در عرصه های مختلف هستیم وهرجا که با اتکا به توان خود پای کار بوده ایم موفق شده ایم.

گروههای جهادی دراقدامی این بار هم به یاری طبیعت شتافته وهم برای محرومین مسکن ساخته اند وجالب اینکه اعضای این گروه جهادی را مثل همیشه اعضای جوان تشکیل می دهند تا به سهم خودشان به رهبرشان در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب لبیک بگویند واعلام کنند برای پیشرفت واعتلای انقلاب اسلامی لحظه ای درنگ نخواهد کرد.

پویا نعمتی از اعضای این گروه جهای درگفتگو با خبرنگار دیار زاگرس گفت:دریکی از روستاههای محروم بخش زاگرس در شهرستان چرداول هم کار ساخت مسکن محرومین صورت گرفته وهم درختکاری .

وی افزود:گروههای جهادی هرجا که نیاز باشد بدون هیچ چشم داشتی وارد میدان خدمت  می شوند تا محرومیت را ریشه کن کنند.

نعمتی خاطرنشان کرد:حفظ طبیعت وکمک به حراست از آن برای نسل های آینده هدفی است دراین ایام دنبال می شود.

دیار زاگرس

انتهای پیام/س