ایلام بیدار22:07 - 1397/11/21
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

راهپیمایی ۲۲ بهمن یک حرکت انقلابی و الهی است

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن یک حرکت انقلابی و الهی است و همه مردم و مسئولان باید در کنار هم در این مراسم شرکت کنند.

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام عصر امروز(یکشنبه) در یادواره شهید جعفر علی جعفری در شهرستان دره شهر گفت:انقلاب اسلامی در واقع بعثتی دوباره و مسیری جدید برای احیای انسانها و نجات ما از استعمار و استکبار بود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی بازیابی میراث غارت شده مردم مظلوم زیر سایه استعمار و رژیم پهلوی بود که با حضور امام، مردم‌ از این وضعیت نجات یافتند.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام افزود: شکست شاه در مقابل انقلاب اسلامی و امام راحل در واقع شکست یک فرهنگ ریشه دارغربی بود.
شاکرمی عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد آمریکا اولین شکست خود در منطقه را احساس کند.
وی تاکید کرد: هیچ ذهنی نمی توانست تحلیل کند که ملتی با دست خالی از مدار مغناطیس طاغوت و استکبار خارج شود، چنین واقعه ای قابل پیش بینی نبود ؛ولی خدای متعال اراده نمود و شد و این شکست استثنایی و تکرار ناپذیر برای آمریکا و استکبار بود، تعادل جهانی را به هم ریخت و نظم جدیدی ایجاد کرد و با چهار مولفه رهبری الهی و قدرتمند، ملتی قوی، مکتبی والا و آرمانهایی بلند داشتن، قطعا دشمنان بزرگی هم خواهیم داشت.
شاکرمی تصریح کرد:مراسم ۲۲ بهمن  یک حرکت انقلابی و الهی است و نباید بگذاریم دشمنان با استفاده از مشکلات اقتصادی آن را کمرنگ کنند.
وی در ادامه ضمن تجلیل از مقام شامخ شهید جعفری گفت:این شهید عزیز همانند خیل عظیم شهدا دیگر با جانفشانی، مقاومت در برابر دشمن و تنها گذاشتن فرزندان کوچک خود حماسه ای ماندگار خلق کرد.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان افزود:این شهید والا مقام علی رغم عدم سواد اهل ارتباط، صله رحم و کمک به انقلابیون شهر بوده تا در مسیر و سیره امام راحل قدم بردارند که اکنون مقام معظم رهبری آنرا مدیریت می کند.
وی گفت: مسئولانی که بر مسند قدرت قرار دارند اگر احیانا از مسیر انقلاب خارج شوند فردای قیامت مورد بازخواست شهدا قرار خواهند گرفت.
شاکرمی در پایان عنوان کرد: امیدواریم با همت،همدلی،مدیریت جهادی و اتحاد، امورات این شهرستان به بهترین نحو پیش برده شود.
 
انتهای پیام/ش