ایلام بیدار11:00 - 1397/11/21
مدیر تبلیغات اسلامی ملکشاهی:

وجه متمایز انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها در ولایت فقیه است

رئیس تبلیغات اسلامی ملکشاهی گفت: وجه متمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب های دنیا در ولایت فقیه است.

حجت الاسلام "سلطان علی ناظری"، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ملکشاهی درگفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ایران،بزرگترین تحول جهانی قرن بیستم به وقوع پیوست.

وی اظهار کرد: در دنیا و در عصر ما انقلاب های فراوانی صورت گرفت وتحولات زیادی اتفاق افتاد در نوع خود بعضا به انقلاب کبیر نامگذاری شدند،در علل و پیدایش این گونه تحولات و یا همان دگرگونه ها وقتی بررسی میکنیم یا ریشه کودتانظامی و یا یک نوع احساسات عمومی و یا ریشه اقتصادی وگروهی و صنفی وجود داشته است و فرد و رهبری واحد نداشته اند و این گونهتحولات و انقلاب ها پایدار و استوار نبوده و بعد از مدتی از بین رفتهاست.

ناظری افزود: نهضت امام خمینی (ره) و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اسلامی که نه برخواسته از یک احساسات و نه یک کودتای نظامی بوده و نه متعلق بهصنف و گروه خاصی و یک حزب و جریان سیاسی، بلکه برگرفته از متن قرآن کریمو با رهبری الهی و پیامبر گونه حضرت امام خمینی (ره) و مشارکت عموم مردمو تمام روشن فکران مذهبی صورت گرفته است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ملکشاهی گفت: وجه متمایز انقلاب اسلامیایران با سایر انقلاب های دنیا در همین است که نقش رهبری معنوی و الهی ویا همان ولایت فقیه یک نقش تعیین کننده و حائز اهمیت زیادی است که اگرتحولات و انقلابهای دنیا از داشتن رهبری الهی محروم باشند حرکت انقلابیآنان به سرانجام نخواهد رسید.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران، امروز در دنیا بعنوان یک الگو تمام عیار از لحاظ سیاسی، نظامی و اقتصادی به شمار می رود و بخاطر همین است کهاستکبار جهانی از بدو حرکت انقلابی مردم ایران تا به امروز مخالفتهایثزیادی نموده است، چراکه مردم دنیا و تحولات سیاسی و اقتصادی به سمت رهبریمعنوی والهی و وحدت همگانی می روند و مستکبران جهان از این الگو بودنانقلاب اسلامی هراس دارند.

رئیس تبلیغات اسلامی ملکشاهی گفت: دهه فجر تجلی گاه اراده مردم در برقراری اسلام ناب محمدی است.

ناظری یادآور شد: دهه فجر تجلی گاه اراده مردم در برقراری اسلامناب محمدی استو22 بهمن مقطع رهایی بخش ملت ایران از یوغ ستم شاهی است.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن افزود:مردم ولایتمدار و همیشه درصحنه ملکشاهی نیز همزمان با سراسر کشور در اینجشن باشکوه و این راهپیمایی عظیم شرکت می کنند وحماسه ای دیگر خلق خواهندکرد.

رئیس تبلیغات اسلامی ملکشاهیتصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن درشهرستان ملکشاهی ساعت 9:30 صبح روزدوشنبه از مسیر دفتر امام جمعه، بلوارامام(ره) به سمت میدان شهید بهشتی برگزار می شود.

وی اذعان کرد: سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان ملکشاهی فرماندار شهرستان خواهد بود.

 

پایان پیام/س