ایلام بیدار00:41 - 1397/11/07
یادداشت؛

عزت و اقتدار، ارمغان چهل ساله انقلاب

همگی با عزمی راسخ همانند گذشته در کمال آرامش و آسایش و به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی پرچم امریکا و اسرائیل را بار دیگر در جشن چهل سالگی انقلاب فرش زیر پایمان می کنیم.

مهناز وطنی:: دولت خیانکار آمریکا از اولین روزها تشکیل تا کنون افزایش فشار بر جمهوری اسلامی ایران را در رصد سیاستهای خود دنبال می کند که طبق نظر تحلیل گران مسائل سیاسی منطقه ای و جهان به چند دلیل روشن و مبرهن که مورد تایید دوستان و دشمنان می باشد چنین سیاست هایی را در قبال ایران اتخاذ نموده است که جا دارد در این نوشته به این سه دلیل مهم اشاره شود 1. روند افزایش نقش ایران در منطقه غرب آسیا که ما همه شاهد اقتدار ایران به معنای واقعی در منطقه و در جهان هستیم 2. افزایش فشار و تهدید ایرن علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی 3. افزایش توان نظامی ایران.

در کنار شکست های گذشته که از ایران خورده اند برای انزوای ایران تلاش می کنند و به تعبیر من تیرشان به سنگ خورده است. حال که ریشه دشمنی آمریکا را در ایران پیدا کردیم این سئوال پیش می آید چگونه می توانند این سیاست های خبیثانه خود را عملی کنند قطعا" مقامات آمریکایی به دنبال اتخاذ سیاست های تندتری علیه ایران از طریق تحریم های اقتصادی، تهدید منافع ایران در منطقه و عملیات روانی در داخل و خارج ایران برای افزایش فشار بر کشور که هدف نهایی انها تلاش برای تغییر نظام در ایران است که جهت گیری کلی سیاست اعلامی رئیس جمهور کنونی امریکا (ترامپ) بر تضعیف هر چه بیشتر جمهوری اسلامی ایران متمرکز است تا جایی که ایران نتواند از منافع خود از جمله حفظ حیاتش پاسداری کند و تکذیب سیاست تغییر نظام از سوی مقامات آمریکایی تفاوتی در جهت گیری اصلی این سیاست ها ایجاد نمی کند.

نگاهی به سیاست های اعلامی واشنگتن، تغییر نظام در ایران را بیشتر نمایان می کند تمام این تصمیمات خیال بافی بیش نیست و تصور اینکه امریکا قادر است به فهرستی از درخواست های بلند پروازانه و غیر واقع بینانه اش برسد آب در هاون کوبیدن است انها خواسته هایی را مطرح می کنند که منطقی نیستند بلکه بعنوان ابزار فشار مورد استفاده قرار می دهند.

در نتیجه جمهوری اسلامی ایران با وجود همه سیاست های ضد ایرانی آمریکا، در پیشبرد منافع خود به حول قوه الهی موفق بوده است و خواهد بود. در شرایط کنونی به نظر می رسد اصلی ترین جبهه مقابله با ایران جنگ اقتصادی دشمن است که مهم ترین راه مقابله با این جنگ اتکا به متغیرهای برون زا در فرایند تصمیم گیری راهبردی و البته اقتصاد کلان کشور است.

وابستگی شدید به پول حاصل از فروش نفت، مهم ترین جنبه آسیب پذیری کشور در مقابل جنگ اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه امریکا است ایران می تواند با ابزارهایی مانند تخفیف و همچنین استفاده از ارزهای جایگزین به صادرات نفت خود ادامه دهد.

اجرای سیاست های مقاومتی که مورد تاکید مقام عظمای ولایت است می تواند گامی بلند در این زمینه ارزیابی شود، جمهوری اسلامی ایران با رهنمون گیری از بیانات امامین انقلاب و اینکه دولتمردان جمهوری اسلامی ولایتمداری خود را به اثبات برسانند، بیانات و توصیه های رهبرفرزانه نصب العین قرار دهند، آمریکا که سهل است ایران با قدرت تمام و اتکاء به جوانان برومند این مرز و بوم می تواند هر جا که تهدیدی علیه این کشور احساس شود ان جا را فرش پای خود کند.

لازمه این حرکت عظیم هوشیاری قشر دانشجو بعنوان مطالبه گر از دولت و مجلس و موذن مردم به جهت اگاهی دادن به عامه مردم است، تا گول هیاهوی پوچ دشمنان قسم خورده این نظام را نخورند و همگی با عزمی راسخ همانند گذشته ها در کمال آرامش و آسایش پرچم امریکا و اسرائیل را بار دیگر در جشن چهل سالگی انقلاب به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی فرش زیر پایمان می کنیم که دهه مبارک فجر در این برهه زمان مقارن است با ایام شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه اطهر (سلام الله علیها) که با ولایت مداری و پیروی از امام زمان خود توانست بر طاغوت زمان پیروز شود و مکتب همیشه جاودان پیامبر عظیم الشان اسلام را یاری نماید.

در برهه ای  از زمان جوانان این خطه بار دیگر با ولایت پذیری که امتداد مکتب فاطمیون بود جان عزیز خود را فدا کردند و گوش به فرمان امام عزیزشان این انقلاب را به ثمر رساندند که امروز خار چشم دشمنان و امید دل دوستان است.

حال که جنگی تمام عیار با جمهوری اسلامی ایران شروع شده است باز هم فرزندان خلف امامین انقلاب به صحنه خواهند آمد و دشمنان دین خدا را بیش از پیش خوار و رسوا و سرافکنده خواهند کرد.

ایلام رصد

انتهای پیام/س