ایلام بیدار10:25 - 1397/11/04
به میمنت چله انقلاب و در ابدانان؛

طرح حسنه "چهل سال انقلاب ،چهل روستا، چهل مسجد" در حال اجرا است

طرح "چهل سال انقلاب ،چهل روستا، چهل مسجد"با هدف رفع مشکلات روستائیان و ارتباط مستقیم مردم روستا با حضور مسئولین ادارات در سطح شهرستان آبدانان در حال اجرا است.

به گزارشايلام بيدار، طرح  حسنه " چهل سال انقلاب ،چهل روستا، چهل مسجد  " به مناسبت 40سالگرد انقلاب و جهت رفع مشکلات روستائیان و ارتباط مستقیم مردم روستا با مسئولین ادارات در سطح شهرستان آبدانان در حال اجرا است .

در راستای این طرح فرماندار به همراه نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولان  ادارات با هدف دیدار با مردم و بررسی درخواستها و مشکلات اهالی روستای سرپله از توابع بخش سرابباغ حاضر شدند
"سیروس مرادحاصلی" فرماندار آبدانان در جمع مردم روستای سرپله  ضمن تبریک یوم االله دهه مبارک فجر اظهار داشت: یکی از برکات بزرگ انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است انقلاب و نظام از آن مردم  و مسئولین خادم و خدمتگذار مردم هستند.
وی به جایگاه جمهوری اسلامی ایران در جهان اشاره و افزود: نظام اسلامی به یکی از تاثیرگذارترین و مهمترین کشورهای خاورمیانه تبدیل شده و هیچ صلحی بدون نقش آفرینی کشورمان در منطقه پایدار نخواهد بود.
فرماندار آبدانان به توجه ویژه انقلاب اسلامی بهتوسعه و پیشرفت روستاها  اشاره و تصرح کرد: : پس از انقلاب خدمات  قابل توجهی از قبیل  گازرسانی، برق رسانی، آبرسانی و ساخت مسکن روستایی جهت  اصلاح و بهبود زندگی مردم در روستاها  ارائه شده که این امر نشان دهنده جایگاه ویژه روستا و روستاییان در نظام اسلامی است  .
حجت الاسلام"حسین حاجیلری"  امام جمعه آبدانان با تقدیراز فرماندار جهت آغاز سنت حسنه " چهل سال انقلاب ،چهل روستا ،چهل مسجد  "  گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار داریم و شاهد مدیریتها و کارگشایی های ارباب رجوع توسط مسئولین به صورت مستقیم هستیم .
حاجیلری با اشاره به حضور مسئولین در مساجد روستاها و دیدار با روستائیان افزود: این دیدارها باعث می شود مردم راحت تر به بیان مشکلان خود بپردازند
 
 
انتهای پیام/س