ایلام بیدار08:26 - 1397/10/23
فرماندار آبدانان:

دهه فجر یادآور ارزش های انقلاب اسلامی هستند

فرماندار آبدانان گفت: اجرای برنامه های دهه فجر احیا و یادآور مفاهیم و ارزشهای انقلاب اسلامی هستند.

به گزارشايلام بيدار، "سیروس مرادحاصلی"، فرماندار آبدانان در جلسه شورای اداری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: مدیران و مسئولان همه امکانات و ظرفیتها ادارات را  برای برگزاری برنامه های ایام دهه مبارک فجر بکار گیرند و در جشنهای پیروزی انقلاب اسلامی حضوری مستمر در کنار مردم داشته باشند.

وی دهه فجر را فرصتی مغتنم برای ارائه عملکرد و دستاوردهای نظام و شاد ساختن مردم دانست و  افزود:هدف از برگزاری برنامه های دهه فجر احیا و یادآوری مفاهیم و ارزشهای انقلاب اسلامی است.
مرادحاصلی  در ادامه با اشاره به رشد و توسعه کشور اضافه کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امروز در کشور شاهد رشد و توسعه در همه حوزه‌ها  هستیم.
مرادحاصلی مسئول برگزاری مراسمات امسال دهه فجر را امام جمعه شهرستان دانست و گفت: با توجه شرایط حساس کشور و هجمه های دشمنان علیه انقلاب مسئولین با جدیت دستاوردهای 40ساله انقلاب را برای مردم بیان نمایند .
حجت الاسلام حاجیلری امام جمعه شهرستان در این نشست بیان داشت:همه ما کارگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی  هستیم و بیان خدمت نظام جمهوری اسلامی را وظیفه خود می دانیم.

آبدانان خبر
  
انتهای پیام/س