ایلام بیدار08:05 - 1397/10/22
نماینده استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با ایلام بیدار:

راهکار تقویت روحیه انقلابی حفظ ارزش های اسلامی و داشتن بصیرت است

نماینده استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت:رشیه مبانی روحیه انقلابی ،پایبندی و مقید بودن به حفظ ارزشهای اسلامی است.

آیت‌الله «سید محسن سعیدی گلپایگانی» نماینده استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگارایلام بیدار با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم، گفت: اگر ما پایبند به اصول مبانی و مبانی ارزشی اسلامی باشیم خداوند نیز ما را یاری میکند همانطور که در قران می فرماید: یا ایها الذین امنوا ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم ؛ اى کسانى که ايمان آورده‏ايد اگر (آيين) خدا را يارى کنيد، شما را يارى مى‏کند و گامهايتان را استوار می ‏دارد.

وی تصریح کرد: شرط کمک خداوند به بندگانش مقید بودن به ارزشهاست که در غیر این صورت با کسی تعارف ندارد و اگر از  مبانی و اصول عقب‌نشینی کنیم خداوند ما را تضعیف میکند.

نماینده استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری همچنین به دیدار رهبر با مردم قم اشاره کرد گفت:یکی از موضوعاتی که مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره کرد تلاش دشمن در تضعیف روحیه انقلابی بود که بسیار اهمیت داشت و در حقیقت یک نوع ارزیابی از وضعیت نظام لیبرال دموکراسی غربی و نظام جمهوری اسلامی را بعد از ۴۰ سالگی داشتند.

وی تاکید کرد:  دشمن در بینی های محاسبات همواره دچار اشتباه شده اما در مقابل محاسبات ما دقیق که نمونه آن میتوان به محاسبه رئیس‌جمهور امریکا در زمان طاغوت اشاره کرد که در تمجید از شاه در یک نقطی، ایران را جزیره ثبات ثبات معرفی می‌کند یعنی محلی برای آمریکا یک جزیره ثبات است اما کمتر از ده روز انقلاب از قم شروع شد.

آیت‌الله سید محسن سعیدی گلپایگانی افزود: این نشان می‌دهد قدرت محاسباتی دشمنان چقدر ضعیف هستند یا نمونه‌های دیگر همین چند وقت پیش دولتمردان آمریکایی گفتند آمریکا جشن کریسمس ۲۰۱۹ در تهران می‌گیریم که این محاسبات چقدر خنده دار و مضحک برای ما است .

 وی بیان کرد: برخی از محاسبات غلط دشمنان حمله منافقین به کرمانشاه و پیش بینی حضور سه روزه در تهران که میبینیم دشمنان از نظر قدرت محاسباتی به دور از واقعیت محاسبه می کنند و چقدر تحلیلگر ضعیفی بودند در مقابل حضرت امام فرمودند من صدای خرد شدن استخوان های مارکسیسم را دارم میشنوم یکی دو سال بعد این اتفاق افتاد و شوروی سابق با آن عظمت و آن کشور گسترده در هم پاشید.

نماینده استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد:  پیش بینی رهبر فرزانه انقلاب نیز خیلی عجیب است مثلاً قیام علیه نظام سرمایه‌داری در غرب ایشان پیش‌بینی کردند شما می‌بینید در فرانسه چه وضعی است و یا اینکه ایشان راجع به زوال اسرائیل یا پیش‌بینی تشکیل حکومت فلسطینی در تل‌آویو اینها را بشارت دادند که آثارش می‌بینیم و اسرائیل در یک موقعیت در طول جنگ ۳۳ روزه عقب نشینی کرد.

 وی تاکید کرد: دشمنان به تدریج در حال افول هستند و ارزیابی ما مثل مبانی دینی به حمدالله روز به روز در حال تحقق بوده و  با توسل به آیه ۴۹ سوره سبا که می فرماید: باطل در حال افول است و یا با تمسک به آیه ۴۰ شریفه سوره حج که می فرماید: آن کسانی که یار و یاور حضرت حق باشد به به شرط اینکه ما متدین باشیم و مسیری را که خداوند تبارک و تعالی برای ما معین کرده این مسیر را داشته باشیم خدا به ما یاری می‌کند.

آیت‌الله سعیدی تصریح کرد: این تذکر مهمی به ملت ، مردم و مسئولان ما که مادامی در مسیر باشیم خداوند ما را یاری می کند همانطور که در طی این ۴۰ سال با یک مقایسه بین در نظام لیبرال دموکراسی غربی و سرآمد آنها آمریکا و نظام جمهوری اسلامی ایران میبینیم دشمنان افول کردند و برعکس ما در طی این چند سال به قدرت رو به شکوفایی توانستیم استقلال خود و جمهوریت را ثابت کنیم.

نماینده استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: توانستیم آزادی درست را برای جهانیان نمایش بگذاریم و باوجود کارهایی که آمریکا و دشمن در راه تضعیف اراده ملت ما قدم برداشتن اما تاثیر چندانی نداشته است آنها آمدند جنگ تحمیلی را علیه ما قرار دادند با سیاست های مختلف ما را به زانو در بیاورد اما جامعه اسلامی تحمل کردند.

وی تصریح کرد:  اینها همین روحیه انقلابی و حفظ ارزشهای اسلامی است که ما را پیروز می کند و با بصیرت افزایی و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در برابر  تضعیف روحیه انقلابیتوسط دشمنان می توان ایستاد.

 

انتهای پیام/س