ایلام بیدار12:57 - 1397/10/21
سردار غلامی:

طهماسبی در مسیر شهدا بود/ رشادت های این رزمنده شجاع فراموش شدنی نیست

سردار نعمان غلامی گفت: جذبه اهل بیت سرهنگ طهماسبی را به یکی از مدافعان بی ادعای حرم تبدیل کرد.

به گزارشايلام بيدار، سردار "نعمان غلامی"، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین امروز؛ 21 دیماه در آئین تشییع پیکر سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی جانشین سابق سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اظهار داشت: وقتی عمل و کار مسئولان خالصانه برای خداوند باشد پروردگار نیز جایگاه آنها را در بین مردم رفیع می گرداند.

وی افزود: وجود تواضع در عمل و رفتار و گفتار مسئولان در برابر زیردستان و مردم در واقع نشات گرفته از سیره اهل بیت (ع) و تجلی گر ارزش های ناب انسانی است.
غلامی با بیان اینکه اکنون بیشتر ما جذب زرق و برق دنیا شده ایم، تاکید کرد: دنیا طلبی و غرق در مادیات شدن ما را به سر منزل مقصود که همانا عزت مندی دنیا و عقبا است، نمی رساند.
وی به فشارهای جبهه غرب علیه نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب در برهه حساسی از عمر خود به سر می برد و هدف دشمن ایجاد فاصله و نفاق بین مردم و مسئولان و نظام است که باید با هوشیاری و درایت هر دو طیف انقلاب این توطئه ها نیز خنثی شود.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با بیان گوشه هایی از شخصیت و زندگی کاری سرهنگ طهماسبی اظهار کرد: این رزمنده غیور دوران دفاع مقدس نمونه بارز مسئولان بی ادعایی بود که در میدان عمل دیوارهای حد فاصل بین خود، زیردستان و مردم را برداشته بود و یک شخصیت ملموس مردمی بود.
به گفته سردار غلامی، سرهنگ طهماسبی از جمله سربازانی بود که به عینه هیچ گوشه چشمی به مطامع دنیوی نداشت و جذبه اهل بیت وی را به یکی از مدافعان بی ادعای حرم تبدیل کرده بود.
وی افزود: سرهنگ طهماسبی با پشت پا زدن به همه مناصب و عناوین خالصانه و با تاسی از مولای خود حصرت عباس (ع) تا واپسین روزهای عمر سرباز و خدمتگذار و مدافع حرم حضرت زینب (س) در سوریه بود.
وی یادآور شد: رشادت ها و بی باکی سرهنگ طهماسبی در جبهه های استان ایلام و کردستان در زمان جنگ تحمیلی هیچ گاه از اذهان پاک نخواهد شد و این یادگار هشت سال جنگ تحمیلی این بار رشادت و ایثار گری و تهور جنگی خود را در جبهه های سوریه به نمایش گذاشت.
سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی جانشین سابق سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام دیروز به علت عارضه سکته دارفانی را وداع گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.
پیکر وی صبح امروز بر روی دستان مردم و مسئولان از جمله استاندار ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، جمعی از همرزمان وی از دیگر استانها یا مرکز کشور از میدان شهدا تا سپاه ناحیه ایلام تشیع شد.
سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی افتخار داشت به کرات در قالب مدافع حرم در سوریه به مصاف گروهک های تکفیری برود.
وی 20 روز پیش از سوریه برگشته بود و قصد داشت به زودی دوباره به منطقه برگردد اما با تاخیر پرواز مواجه شد، نکته قابل توجه اینکه تجهیزات و کوله پشتی جنگی وی همچنان در حلب سوریه است.

انتهای پیام/س