ایلام بیدار17:17 - 1397/10/19
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

بهترین استکبارستزی خدمت به مردم است/ لزوم استفاده از ظرفیت ها برای رفع مشکلات

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: باید از تمامی ظرفیت های موجود در استان در جهت رفع بسیاری از موانع و مشکلات نهایت استفاده کرد.

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ پاسدار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام عصر امروز در دیدار با جمعی از سران، بزرگان و معتمدان ایل بولی اظهار کرد: ایل بولی در دوران دفاع مقدس یکی از مناطق درگیر با جنگ بود که شهدای گرانقدری را تقدیم نظام و انقلاب کرده و امروزه همه ما وظیفه داریم یاد شهیدان عزیز را گرامی بداریم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره جانباز سرافراز دفاع مقدس شهید قادری گفت: وی از فرماندهان دلاور وسخت کوشی بود که برای رسیدن به اهداف متعالی از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود: ظرفیت های بالقوه ای در منطقه بولی وجود دارد که باید تلاش کرد این ظرفیت ها بالفعل شوند تا بخشی از کاستی ها منطقه مرتفع گردد.

شاکرمی بیان کرد: در واقع باید از تمامی ظرفیت های موجود در استان در جهت رفع بسیاری از موانع نهایت استفاده کرد تا مشکلاتی نظیر بیکاری جوانان که دغدغه اصلی خانواده ها و جوانان است، برطرف شود.

وی با بیان اینکه بهترین استکبارستزی خدمت به مردم است، ادامه داد: سپاه مجموعه ای پیشتاز و مردمی است و برای رفع مشکلات در کنار مردم و پیگر مطالبات آنان خواهیم بود.

 

انتهای پیام/س