ایلام بیدار22:57 - 1397/10/17
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع):

خانواده شهدا نقاط نورانی نظام هستند

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت:خانواده شهدا نقاط نورانی نظام هستند و این وحدت را حفظ کرده‌ و پایداری و نورانیت این انقلاب به‌واسطه وجود خانواده شهدا است.

به گزارشايلام بيدار به نقل از روابط عمومی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام،سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) در دیدار با خانواده شهید محمد ولی سلیمانی گفت:خانواده های شهدا باید قدر خود را بدانند چرا که خانواده شهدا نقاط نورانی نظام هستند و این وحدت را حفظ کرده‌ و پایداری و نورانیت این انقلاب به‌واسطه وجود خانواده شهدا است.

وی ادامه داد:ما در دیدار با خانواده شهدا به دنبال این هستیم تا هم از رشادت های شهدا و هم از صبر و انگیزه خانواده آنان الگو و درس بیاموزیم.

شاکرمی تکریم مقام شامخ شهدا و خانواده‌های معظم آنان را وظیفه‌ای همگانی دانست و افزود:شهدا به ما درس ایثار، بصیرت، ولایتمداری و استقامت در برابر ظلم و استکبار را آموختند. 

وی ضمن قدردانی از زحمات همسر شهید سلیمانی گفت:اینکه همسر یک شهید پس از شهادت همسرش یک بچه یک ساله و یک بچه شیرخواره را با تمام سختی ها بزرگ کرده ،نشان از الگوگیری و صبر زینبی مادران و همسران شهدا دارد.

پاسدار شهید محمد ولی سلیمانی در سال 62 و در منطقه عمومی مهران به فیض شهادت نائل آمد.

پس از 40 سال هنوز نام شهیدان می‌درخشد

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در دیدار با خانواده شهید سعدالله جهانی ضمن قدردانی از رشادت های رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس گفت:عزت، استقلال، امنیت و پیشرفت امروز ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها مدیون خون شهدا است.

وی ادامه داد:اگر انقلاب پس از 40 سال هنوز پابرجا است به خاطر خون شهدای گران‌قدر و پایداری خانواده آنان بوده است.

لازم به ذکر است، پاسدار وظیفه شهید "سعدالله جهانی" در سن 19 سالگی و در سال 65 در منطقه عمومی مهران به شهادت رسید.

 

انتهای پیام/ش