ایلام بیدار13:14 - 1397/10/15
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

یکی از وظایف مهم سپاه مردم داری و مردم یاری است

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: مردم داری، مردم یاری و مردم نوازی از وظایف مهم و ذاتی مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و پاسداران در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

به گزارشايلام بيدار به نقل از روابط عمومی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام صبح امروز در جمع کارکنان ستاد سپاه گفت: سپاه نیروی مردمی از بطن مردم بوده و باید در خدمت آحاد ملت سرافراز ایران باشد.

وی افزود:از بدو تاسیس سپاه ، نظام سلطه به دلیل پایگاه مردمی ویژه این نهاد مبارک تلاش های زیادی انجام داده اند تا بلکه با طراحی سناریوهای مختلف مانع از نزدیکی سپاه و بسیج با مردم شوند که هر بار با شکست مواجه شده و امروز شاهدیم که هیچ فاصله ای بین این دو وجود ندارد. 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ادامه داد:توجه به مردم از جمله ویژگی های بارز پاسداران و بسیجیان بوده و  اصلی ترین شاخص و معیار انتخاب مسئولان و فرماندهان سپاه و بسیج نیز بر همین روال صورت می گیرد. 

وی، داشتن روحیه خدمت گذاری در سپاه و بسیج را موجب رضایت مردم از مجموعه نظام و در نهایت تقویت اقتدار ملی جمهوری اسلامی در عرصه های داخلی و بین المللی بیان کرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام استفاده از ظرفیت های بومی استان برای حل مشکل بیکاری را ضروری دانست و گفت: سپاه دارای یک ظرفیت عظیم و بزرگ است و آماده است که با کمک همه دستگاه‌ها در راستای خدمت رسانی به مردم و تامین امنیت پایدار در استان ایلام تمام توان خود را به کار گیرد، هرچند با وجود ظرفیت های بزرگ در زمینه نفت و گاز متاسفانه مدیریت این منابع در اختیار استان ما نیست و توسط استان های همجوار مدیریت می شود و متاسفانه نیروهای بومی استان در این بخش بکارگیری نمی شوند؛ لذا وظیفه ما است که در جهت اشتغال نیروهای بومی و تبدیل این ظرفیت های خدادادی به فرصت، تلاش کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: از مسئولان استانی انتظار داریم که در خصوص تکمیل پروژه‌های عمرانی و زیرساختی  یادمان‌های دوران دفاع مقدس در مرز مهران تمام تلاش خود را به کار گیرند.

 

انتهای پیام/ش