ایلام بیدار08:34 - 1397/10/13
شهردار ایلام:

زیرگذر تقاطع رسالت ایلام اوایل سال آینده افتتاح می‌شود

شهردار ایلام از افتتاح «زیرگذر تقاطع رسالت» ایلام با هزینه ۸۰ میلیارد ریالی در اوایل سال آینده خبرداد.

به گزارشايلام بيدار، "طالب صادقیان"، شهردار ایلام با اشاره به پیشرفت زیرگذر تقاطع رسالت ایلام گفت: این پروژه علیرغم فرصت دوساله و سایر مشکلات مرتبط با هزینه  80 میلیارد ریالی اوایل سال آینده افتتاح می‌شود.

شهردار ایلام گفت: افتتاح و بهره برداری از این پروژه مهم و تاثیرگذار شهری گفت:50  درصد ترافیک ورودی شهر ایلام به منطقه مرکزی با زیرگذر تقاطع رسالت ایلام برطرف می‌شود.

وی در اهمیت این پروژه گفت: زیرگذر رسالت شهر ایلام به طول 430 متر و با اعتبار 80 میلیارد ریال در حال ساخت است و این پروژه ضمن زیبا سازی المان شهری موثرترین راه کاهش ترافیک در شهر ایلام است.

صادقیان به مغازه‌داران و ساکنان حاشیه پروژه تقاطع رسالت ایلام اطمینان داد و گفت: پروژه تقاطع رسالت با رعایت کلیه شرایط ایمنی و استانداردهای ساخت انجام می‌شود و ساکنین از نظر ایمنی اماکن خود مطمئن باشند.

شهرداری ایلام گفت: زیرساخت‌ها با توجه به بافت قدیمی شهر ایلام نیاز روز ایلام هستند و خویشتن‌داری، همکاری و همراهی مردم عزیز ایلام در این راستا برای ساخت آینده ایلام امری ضروری است.

وی عنوان کرد: شهروندان ایلامی دست در دست هم و با همکاری و وحدت و تعاون ایلام را دوباره بسازیم و شهری در شان شهروندان ایلامی داشته باشیم.

تسنیم

انتهای پیام/س