ایلام بیدار09:25 - 1397/10/13
بازنشر؛ نماینده سابق مجلس با اشاره به حوادث سال 88:

برخی خیال کردند با آتش زدن چهار سطل زباله انقلاب سقوط می کند/ انقلاب اسلامی؛پدیده منحصر به فرد قرن

نماینده سابق مجلس گفت: در حادث سال 88 برخی خیال کردند با آتش زدن چهار سطل زباله انقلاب سقوط می کند.

به گزارشايلام بيدار، "محمد کرمی راد"، نماینده سابق مجلس و از فرماندهان دوران دفاع مقدس در همایش گرامیداشت نهم دی ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام که روز دوشنبه (10دی ماه) برگزار شد، گفت: فتنه گران به اصل ولایت فقیه و یادگار امام راحل توهین کردند اما انگیزه ایمانی و الهی باعث شد که مردم علیه فتنه گران به خیابان ها بیایند.

وی با بیان اینکه دشمنان جنس تفکر مردم ما را هنوز نشناخته اند نگاهشان نگاه مادی است اضافه کرد: دشمنان فکر کردن اگر چند سطل زباله و بانک و ماشین های نیرو انتظامی آتش بزنند این انقلاب زیر و رو می شود اما باید باور داشته باشیم انقلاب اسلامی ما ختم به انقلاب جهانی حضرت مهدی عجل الله باید باشد.

کرمی راد افزود: در رابطه با مسئله جریان فتنه خودی و غیرخودی تشخیص بحث خواص و عوام و بحث مسایلی که از 20 سال قبل مقام معظم رهبری هشدار داده بودند بخشی از آن مورد توجه قرار نگرفت و با توجه به شناخت اهداف دشمن به نامگذاری سال می پردازند اما متاسفانه دولتمردانی که نگاهشان به دنیای خارج ، منفعشان فرزاندانشان آینده خودشان و تیم و باند و حزب و گروهشان در نظر میگیرند توجه نگاه رهبری و مردم ندارند.

نماینده سابق مجلس تصریح کرد: انقلاب ما فراز و نشیب های زیادی داشته که باید عده ای غربال شوند این همه توطئه علیه انقلاب ما ایجاد کردند کافی بود یکی از این توطئه ها در یک کشور اجرا شود با اولین اقدام همه چیز تغییر می کرد.

وی اظهار کرد: این اصلاح طلبانی که دل در گرو آمریکا بسته اند و فکر میکنند راه نجات کشور این است که به نوعی وابسته به تکنولوژی آنها شویم به 30 سال نوکری مبارک به آمریکائیها نگاه کنند که در آخر نابود شد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تاکید کرد: انقلابی ها ثابت کردند از هیچ همه چیز بسازند شهید تهرانی‌مقدم نمونه بارز انقلابی بود ، ما در هشت علم دانش و فناوری در بین هشت کشور دنیا نهمین کشور بودیم که مسئله هسته‌ای را به دست یافت اما در مجلس ششم بعضی از همان نماینده ها فعالیت‌های هسته‌ای ما را در مجلس اصلاحات افشا کردند چراغ سبز نشان دادند.

وی با بیان اینکه تحریم ها از گذشته نیز وجود داشته است خاطر نشان کرد: تحریم از اول بوده است از تسخیر لانه جاسوسی ما تحریم بودیم زمان جنگ به ما فشنگ نمی فروختند کره شمالی گلوله کاتیوشا را به‌عنوان لوله های لودر بلدوزر می‌آوردیم فشار می‌آوردند ژاپن به ما تویوتا ندهد .

کرمی راد افزود: با این وجود یک تفکر اشرافی‌گری و لیبرالی که آثار و تبعات آن در همین دولت روحانی وجود دارد وزیری که بیش از هزار میلیارد تومان در حساب شخصی اش هست کسی نیست بگوید از کجا آورده؟ مظلومین مستضعفان که داخل سطل های زباله می‌گردند تا شاید قوت لایموتی گیرشان بیاد آیا هدف مردم ایران از انقلاب این بوده ؟ساکتین فتنه و فتنه‌گران دوباره حاکم شود کاری کنند تحریم ها مضاعف شود؟

وی اضافه کرد: در دوران 8 سال دفاع مقدس بیشترین آسیب را استان های ایلام و کرمانشاه استان های مرزی دیدند با این همه شجاعت و در صحنه ایستادند با دست خالی در مقابل قدرتها شما ثابت کردند که منحصر به فرد هستند.

نماینده سابق مجلس با اشاره به اتفاقات و خیانتهایی که به ملت شده نیز اشاره کرد و گفت: اسناد و فیلم هایی وجود دارد که رییس جمهور وقت با دستگاه‌های جاسوسی جورج تلفنی صحبت می کنند ملاقات با رئیس جمهور فرانسه دارد ، از او میپرسند پس چی شد هفت سال شما می‌گویید مردم‌سالاری ؟ و پاسخ می دهد بله ما در آن جهت حرکت می‌کنیم اما متاسفانه عاملی داریم به نام ولی فقیه که مانع ما هست و در کنار مردم سالاری کلمه دینی می گذارد که کار ما راکد می کند..

کرمی راد بیان کرد: رییس جمهور مملکت با کسی صحبت میکند ممنوع تصویر میشود صدای عده ای بلند می شود نمیدانند پنهان قضایا چه خیانتهایی نسبت به مملکت کردند.

وی به یکی دیگر از سران فتنه اشاره می کند و می گوید:بهزاد نبوی در یک جایی و در دو طیف هم سو و همگرا زمانی که آمریکا دارد به عراق حمله می‌کند آقای بهزاد نبوی میگوید اگر آمریکا به ما حمله کند ، باید دو دستی رهبری را تحویل دهیم، اینها دنبال این تفکر بوده که با آمریکا ببندند.

وی تصریح کرد: در دوران اوایل انقلاب صدام با پشتیبانی آمریکا به ایران حمله کرد و تفکرشان این بود که ایران ضعیف شده درگیر مسائل داخلی و کشورشان شده خلق ترک، خلق کرد و خلق ترکمن درست کردند همه جای ایران بحران درست کردند منافقین از داخل وجود دارد گفتند به زودی ایران دارد تلاشی میشود اما چه شد نتوانستند چون مملکت ما را نشناختند چون مردم ما را نشناختند چون ندانستند این پیوند ناگسستنی بین امت و امامت ریشه اش در مکتب عاشورایی است.

کرمی راد افزود: وقتی در روز عاشورا به مقدسات توهین کردند حسینیه ها آتش می زنند کف می‌زدند دست میزدند با کفش در نماز جمعه مرحوم هاشمی رفسنجانی عکس می گیرند عکس امام را پاره میکنند قرآن را آتش میزنند چریکهایی فدایی بودند اقلیت بودن اکثریت بودند همه اینها اما شما مردم بودید که با بصیرت آنها را تارومار کردید و بیرون انداختید.

باید مراقب فتنه های اکبر باشیم

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه فتنه های گذشته کوچک بودند و باید مراقب فتنه های بزرگتر در سال آینده باشیم به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در 21 همین ماه قبل در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم گفتند دشمن خواست بگوید سال ۹۷ سال بحرانی است ، مضمون صحبت حضرت آقا این است که دشمنان همه برنامه‌هایشان برای سال ۹۸ است و مردم با بصیرت ما باید حواسشان جمع باشد.

وی تاکید کرد: بترسیم از فتنه ای از داخل ایجاد می شود ، هیچ آسیبی ما از بیرون نخواهیم خورد همانگونه که مقام معظم رهبری محکم فرمودن: جنگی صورت نمی‌گیرد ، مطمئن باشید جنگی صورت نمیگیرد زیرا یکی از عوامل مهم هوشیاری نیروهای مسلح ما و تقویت بنیه دفاعی و بنیه رزمی جمهوریاسلامی ایران است رزمایش اخیر که فرمانده نیروی زمینی اشاره کرد گفت نه تنها جنبه های دفاعی بلکه جنبه های تهاجمی خود را آماده کردیم

کرمی راداظهار کرد: دشمن اگر ذره ای به مخیله اش می آمد که می تواند حمله نظامی کند تا الان حمله کرده بود شک نکنید اما چون قدرت بازدارنده ما را فهمیدندعقب نشینی کردند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه میخواستند با برجام بر مملکت آسیب برسانند گفت: به حمدالله رهبرما هوشیار بود و دست آقایان رو شد مجلس ما در حد و شأن کرسی مجلس مدرسی وجود ندارد دیدید که برجام ۲۰ دقیقه ای تصویب کردند بعد هم این مسائل اخیر که می خواهند دوباره جنجال درست کنند .

لزوم هوشیاری بیشتر در سال 98

نماینده سابق مجلس با تاکید بر هوشیاری مردم در سال 98 گفت: اتفاقات سال ۹۸ از جمله مسائلی است که باید هوشیار باشیم چه اشخاصی انتخاب کنیم که  خودفروخته نباشند و به سهولت و سادگی مردمشان نفروشند پای سوگندنشان بایستند و به ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و خون شهدا پایبند باشند.

وی تاکید کرد: اگر چه مطمئنا در انتخابات آینده رویکردش انتخاب اصلاح طلبان نیست مردم هم اصلاح طلبان را و هم اصولگرا های خاص را دیدند و اصولگراها سرجایشان هستند آنهایی که یک ذره در پرونده اعمالشان کوچکترین شائبه ای وجود ندارد معلوم هستند .

کرمی راد در پایان تصریح کرد: اما بعضی ها به اسم اصولگرایان چهره شان مشخص اما مطمئن باشید این خط کشی اصلاح طلب و اصولگرا که مقام معظم رهبری فرمودند قبول ندارند باید مردم به سمتی بروند که ارزشهای انقلاب ، خون شهدا آرمانهای انقلاب و یادگار امام راحل حفظ شود.

 

انتهای پیام/س