ایلام بیدار09:51 - 1397/10/12
پیام فرمانده سابق سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

قدردانی از همکاری و همراهی مردم و مسئولان استان/برای برادر عزيزم جناب آقای شاكرمی آرزوی موفقیت دارم

سردار سید صادق حسینی فرمانده سابق سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با صدور پیامی ضمن قدردانی از همکاری و همراهی مردم و مسئولان استان در دوران فرماندهی خود در سپاه استان ایلام،برای فرمانده جدید این استان آرزوی موفقیت کرد.

به گزارشايلام بيدار، سردار سید صادق حسینی فرمانده سابق سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با صدور پیامی ضمن قدردانی از همکاری و همراهی مردم و مسئولان استان در دوران فرماندهی خود در سپاه استان ایلام،برای فرمانده جدید این استان آرزوی موفقیت کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالي

تغيير و جابجايي و نو شدن در بدنه مديريتي نشان از پويايي يك مجموعه و رويش هاي آن سازمان است. سربازي مي رود و سرباز ديگر بر مسند خدمت مي نشيند.

همانطور كه ديگر دوستان و همرزمان يك به يك آمدند و بار اين مسئوليت خطير و بزرگ را به نفر پس از خود واگذار نمودند و در ديگر سنگرها مشغول سربازي و خدمت به نظام اسلامي و ملت بزرگ ايران اسلامي شدند. امروز نوبت به ترك اين سنگر توسط اين حقير رسيده است و بايد بار سنگين اين امانت و به فرموده امام خامنه اي (مدظله العالی) اين پست نگهباني را به دوش سرباز ديگري از فرزندان همين خطه و آب و خاك بسپارم.

استاني كه آوازه رشادت ها و شجاعت ها و خط شكني هاي رزمندگان و ايثارگران و شهدايش و مقاومت قهرمانانه زنان و مردان و پيران و كودكانش در سرماي طاقت فرساي زمستان و گرماي سوزان و داغ تابستان در برابر حملات وحشيانه دشمن بعثي به شهر ها و روستاهايمان زبانزد عام و خاص است. مردماني كه جانانه ايستاندند و از مرزها و كيان ايران اسلامي دفاع كردند و جان و مال و فرزندان خود را براي بقا و سربلندي اين انقلاب و نظام فدا نمودند. اين مردم شايسته بهترين هايند.

در طول مسئوليت اينجانب در سنگر مقدس فرماندهي سپاه اميرالمومنين(ع) اگر نبود همراهي و همكاري و همدلي مردم و مسئولان بي شك شاهد ارائه اين خدمات ناچيز در برابر عظمت و بزرگي اين ملت و مردم آگاه و هميشه در صحنه ، نبوديم .

خدماتي چون محرومیت زدایی، ساخت مسکن محرومان، کارهای بزرگ فرهنگی ، خدمات رسانی در اربعین حسینی، پیگیری مشکلات مردم و بسیجیان و تلاش برای استفاده از ظرفیت نفت و گاز و نیز توسعه راهها از طریق مراجع ذیربط و ... كه قطره است در برابر درياي بيكران صفا و صداقت مردمان استان قهرمان و قهرمان پرورم ايلام.

اینجانب برخود وظیفه می دانم از مردم شریف و نجیب استان ایلام حلالیت طلبیده و مراتب تقدیر و تشکر خود را از محبتهای این مردم عزیز،خانواده معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران،بسیجیان همیشه در صحنه،آزادگان ، همکاران و پاسداران غیور و زحمت کشی که طی یک دهه در شرایط سخت و مشکلات زیاد شبانه روز در کنار اینجانب بودند، سربازان،اصحاب رسانه،امام جمعه معزز ، استاندار محترم ، ائمه جمعه شهرستانها و روحانیت، فرمانداران و شهرداران گرانقدر ،مدیران کل و مسئولین و مدیران نهاد ها و ادارات مختلف ، اساتید و فرهنگیان، دانشجویان، روستاییان، اصناف و بازاریان و کلیه اقشار مختلف مردم و همچنین بزرگوارانی که چه به صورت تلفنی و چه به صورت ارسال پیام و یا مراجعه حضوری، به بنده لطف داشته اند و نیز اعضای محترم شورای تامین و اداری استان ابراز نمایم و برای برادر عزيزم جناب آقای شاكرمی در اين سنگر جديد آرزوی موفقيت و پيروزی نمايم.

و من الله التوفيق برادر شما سيدصادق حسيني

 

انتهای پیام/ش