ایلام بیدار12:35 - 1397/10/05
استاندار ایلام خبر داد؛

اختصاص 15 میلیارد اعتبار برای احداث باغ موزه دفاع مقدس

استاندار ایلام گفت: به تازگی مبلغ 15 میلیارد ریال برای احداث باغ موزه استان ایلام اختصاص یافته که این میزان برای سال آینده افزایش خواهد یافت.

به گزارشايلام بيدار، "قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام پیش از ظهر امروز؛ پنجم دی ماه در جریان بازدید از مرکز فرهنگی وباغ موزه دفاع مقدس استان ایلام گفت: مردم و مسئولان باید در پاسداشت و یاد و خاطره شهدای گرانقدر اهتمام ویژه داشته باشند.

وی اظهار کرد: در واقع هزینه در راه و مسیر شهدا نوعی سرمایه گذاری و مهمتر از آن انتقال مفاهیم شهادت برای نسل آینده است.

سلیمانی افزود: مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس یکی از گنجینه های دفاع مقدس استان ایلام که باید تلاش شود این مرکز مهم فرهنگی به سرانجام کامل برسد.

استاندار ایلام ادامه داد: به تازگی مبلغ 15 میلیارد ریال برای احداث باغ موزه استان ایلام اختصاص یافته که این میزان برای سال آینده افزایش خواهد یافت.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان کرد: با تلاش های انجام گرفته فاز اول این مرکز فرهنگی دهه فجر امسال افتتاح می شود.

اتمام مرکز فرهنگی دفاع مقدس تا قبل از برگزاری اجلاسیه کنگره

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام نیز در این مراسم با تقدیر از پیگیری های مجاهدانه استاندار ایلام در تخصیص و واگذاری بودجه به تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان ایلام گفت: این پروژه با حمایت های انجام گرفته از پیشرفت بسیار مناسبی برخوردار شده است.

وی اظهار کرد: این حمایت و نگاه از سوی مسئولان ارشد استان به مباحث دفاع مقدس ستودنی است.

شرف بیانی افزود: تلاش می کنیم تا قبل از برگزاری کنگره سه هزار شهید استان ایلام این مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس به سرانجام برسد.

انتهای پیام/س