ایلام بیدار13:31 - 1397/10/03
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

9 دی‌ انقلاب سوم ملت ایران است/ اجرای ۵۰ عنوان برنامه در کنگره ۳ هزار شهید استان

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، گفت: اقتدار و عظمت ایران اسلامی و حضور مردم در صحنه موجب شکست آمریکا و خنثی‌شده توطئه‌های آنان شده است.

به گزارشايلام بيدار، سردار "سید صادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام صبح امروز؛ سوم دی ماه در نشست هم اندیشی با فعالان رسانه استان اظهار کرد: نهم دی‌ماه و حضور حماسی مردم درصحنه در مقابله با فتنه گران نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.  

وی، بابیان اینکه نهم دی‌ماه را می‌توان به‌نوعی انقلاب سوم در ایران اسلامی عنوان نمود، افزود: دی‌ماه، ماهی است که صحنه رویدادهای بزرگی در انقلاب اسلامی ازجمله فرار شاه از ایران و آغاز فروپاشی نظام ستم‌شاهی و پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 بوده است.

حسینی، با تأکید بر اینکه نهم دی‌ماه یک حرکت فکری، با همدلی و بدون هیچ حاشیه‌ای بود که در تاریخ انقلاب اسلامی نقش مهمی دارد، گفت: ملت ایران اسلامی ثابت کرده‌اند که با اتکا به قرآن کریم و فرهنگ عاشورایی، پیروی از ولایت و درصحنه بودن تا پای جان حافظ نهضت اسلامی هستند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، در ادامه بابیان اینکه ایام دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری، درواقع 40 سال افتخار، شکوه، توسعه و مبارزه با استکبار جهانی و خدمت به مردم است، تصریح کرد: هیمنه نظامی و قدرت آمریکای جنایتکار در جهان و منطقه شکسته شده و یک طبل توخالی بوده است و اقتدار و عظمت ایران اسلامی و حضور مردم درصحنه موجب شکست آمریکا و خنثی‌شده توطئه‌های آنان شده است.

وی، تصریح کرد: در مقطعی از زمان با مشکلاتی اقتصادی روبرو بودیم اما با سعه‌صدر مردم عزیز ایران اسلامی از این گذرگاه هم عبور کرده و رد می‌شویم، دشمنان یک جنگ روانی اقتصادی علیه ملت ایران به راه انداختند و راه مقابله به آن تکیه‌بر توان و ظرفیت‌های داخلی و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری است.

حسینی، یادآور شد: رسانه‌ها می‌توانند نقش مهمی در زمینه‌های مختلف و ایجاد وحدت و همدلی بین آحاد مردم و شکست توطئه‌های دشمنان داشته باشند، باید از این ظرفیت رسانه بیشتر استفاده شود، البته تولید محتوای موردنیاز جامعه بسیار مهم است و رسانه‌ها باید در ایجاد امید در جامعه نقش‌آفرین باشند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، خاطرنشان کرد: کنگره سه هزار شهید و سرداران استان ایلام در سال آینده باشکوه خاصی برگزار می‌شود که 50 عنوان برنامه برای برگزاری این کنگره به مدت 3 روز پیش‌بینی‌شده و 18 کمیته برای برگزاری باشکوه این آیین در استان تشکیل‌شده است.

 

انتهای پیام/س