ایلام بیدار09:30 - 1397/09/14

«برای ایران» در شبکه هفت ساخته می‌شود/ برنامه‌ای با محوریت هویت ملی

ساخت برنامه «برای ایران» محصول جدید شبکه هفت سیما با محوریت هویت ملی و دستاوردهای انقلاب اسلامی به پایان رسید.

به گزارشايلام بيدار،«سعید نوری‌آزاد» تهیه‌کننده برنامه «برای ایران» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: این برنامه با ساختار خاص سعی دارد شکلی جدیدی از شیوه ارائه دستاوردهای انقلاب را ارایه کند و برای این مهم  خلاف رویه‌های جاری سعی شد بیشترین تعداد لوکیشن در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: برای ضبط ۱۰۰ قسمت یک دقیقه‌ای تقریبا با هیچ معیاری پذیرفتنی نبود که این تعداد تیم تصویربرداری وارد عمل شوند اما موضوع مهمی مانند هویت ملی و یادآوری عشق به میهن اسلامی دلیل کافی بود که این اتفاق رخ دهد.

وی افزود : با وجود زمان تقریبا زیاد ۳ ماهه از مرحله ایده تا شروع کار اما بخاطر فشردگی زمان ساخت و درخواست شبکه این کار توسط چند تیم جداگانه اما با شکلی دقیقا ثابت تهیه شد بطوری که بیش از ۳۰۰ گفتگو در ۶۰ لوکیشن توسط ۵ تیم انجام شد تا از بتوانیم ۱۰۰ قسمت برنامه با کیفیت را از آنها استخراج کنیم.

نوری آزاد اظهارداشت: تیم‌های تهیه ضبط این برنامه خلاف رویه تهیه گزارش که با دو نیرو انجام می‌شود، با یک تیم تصویربرداری و دستاوردها و حتی یکی از اعضای تیم نویسندگی و اتاق فکر همراه بوده است تا مصاحبه شوندگان بتوانند بهترین پاسخ‌ها را به بهترین شکل تصویری ارائه دهند.

وی ادامه داد: هم اکنون ضبط مجموعه تمام شده است و تیم تدوین بصورت همزمان با ضبط مشغول به کار شد که مراحل نهایی تدوین باقی قسمت‌ها در دست اقدام است که انشاالله قبل از نیمه آذر ماه تمامی صد قسمت بطور کار آماده تحویل می‌شود.

نوری‌آزاد پیش از برنامه‌های برخط، رادیکال۷ و هم اکنون برنامه زنده پرسشگر را برای این شبکه روی آنتن برده است.

انتهای پیام/ ش