ایلام بیدار10:07 - 1397/08/28
یادداشت؛

شکاف شجاعانه حقیقت!

امام جمعه محترم شهرستان سرابله از اینکه حقیقت امروز جامعه را شجاعانه شکافتی و موجب خرسندی مردم شدید بر صداقت و شهامت و مسئولیت پذیری اسلامی شما درود می فرستیم.

عباس خزلی:: امام جمعه محترم شهرستان سرابله از اینکه حقیقت امروز جامعه را شجاعانه شکافتی و موجب خرسندی مردم شدید بر صداقت و شهامت و مسئولیت پذیری اسلامی شما درود می فرستیم.

مدت مدیدی است که مردم از منیت وپاسخ های آرمانی و بی اساس در خصوص مفاسد اقتصادی در کشور پنبه در گوش فرو برده و دهانها را گچ گرفته و چشمان را همچون کور مادرزاد فرض کرده اند، زیرا با اعلام اولین مفسد اقتصادی مسئولین به راحتی آن را بنا مصلحتی که مورد نظر خودشان بود مخدوش کردند ! دومین و چند صدمین نیز در انظار بهت زده ملت با عدم اعلام اسامی آنان به اختلاسگران دانه درشت اکتفا نمودند، و دست سایرین را برای چپاول حقوق ملت باز گذاشتند.

اگر بگوئیم ایجاد اولین حلقه این زنجیر که بافنده ی آن برخی ازحضرات بود بیراه متصور نشده ایم، زنجیری که هر حلقه ی آن دست و پای اقتصاد ایران را بست، مملکت مقتدر و ثروتمند را به بازار ارزانسرای کشورهایی تبدیل کرد که تا دیروز نیروی کارگری شرکت و کارخانجات ایران بودند.

دردناکتر این است مافیاهای بزرگ بر اقتصاد چنان چنبره زده اند که حریف برای مقابله در کشور یافت نمی شود و لحظه به لحظه تجارت آنان موجب سقوط پول و سرمایه ملی می شود. سکه ها و طلا و ارز بیگانگان را به اوج رساندند!

امام جمعه محترم سرابله سخنان امروز شما درد چرکین دل مردم بود که سر باز کرد ، درد آن التیام یافت اما چرک آن قابل تخلیه نیست مگر با همنوایی ائمه جمعه و قضات با وجدان و پاک دست و مقتدر و مومن که داد خواهی مال به تاراج رفته مردم را فریاد برآورند!

امید آنکه نور امیدی نسبت به امنیت اقتصادی که معیشت و آرامش ملت را رقم می زند، با روشنگری از افشاگری در دل مردم روشن شود و کابوس تکرار تصاویر کودکان گرسنه و استعمار زده آفریقا از ذهن مردم به شادی و خوشحالی تبدیل کند.

بی شک مردم چاشنی ، لبخندرضایت از سخنان پر مغز و محتوا و واقعی حضرت عالی دعای خیر سلامتی و عزتمندی بوده است.

اما پایان سخن ؛ جناب قاضی القضات انقلاب ما با خون هزاران جوان و جانباز و مفقود الاثر، آوارگی مردم مرز نشین و وحشت بمباران های هوایی پایدار ماند، تا آرامش و سلامت والبته امنیت ملت ،تضمین شود ، آیا سزاوار است از طرف حاکمان ومجریان و قانونگذاران وعلی الخصوص قضات مدعی العموم که به مفسدان و جانیان لقب سلطان داده شود!

 

انتهای پیام/س