ایلام بیدار07:35 - 1397/08/28
در آئینی؛

فرمانده انتظامی شهرستان مهران معرفی شد

در آئینی، قدرت شهبازبیگی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی این شهرستان معرفی شد.

به گزارشايلام بيدار،آئین معارفه سرهنگ "قدرت شهبازبیگی" در آئینی با حضور جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام ،امام جمعه ، دادستان ، معاون فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان مهران به میزبانی فرماندهی انتظامی مهران برگزار و از خدمات سرهنگ شهبازی فرمانده قبلی تقدیر شد.

سرهنگ کاظمی جانشین انتظامی استان ایلام در این نشست تقدیر از اقدامات خالصانه نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت بویژه در اربعین گفت:کنگره اربعین تجلی امنیت پایدار بود که زائران با امنیت کامل در این کنگره حضور داشتند.

 وی افزود: در اربعین امسال بیش از 100 کشور در این کنگره عظیم شرکت کردند و افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام امینی امام جمعه مهران نیز در این آئین ضمن تقدیر از اقدامات خالصانه نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت گفت: نیروی انتظامی بدون هیچ چشم داشتی امنیت را به شهروندان هدیه می دهند.

وی با اشاره به ویژگی های اصیل نیروهای انتظامی از دیدگاه مقام معظم رهبری افزود: معظم له، اقتدار، عزت، احساس مهربانی و خدمت به مردم، دقت و مراقبت در انجام وظیفه قانونی، درستکاری و امانت داری، دفاع از ارزش های اسلامی را از ویژگی های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دانسته اند.

سرهنگ شهبازبیگی فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان مهران نیز در این مراسم و با اشاره اولویت های نیروی انتظامی در شهرستان گفت: از تمام ظرفیتها برای برقرار نظم و امنیت استفاده میکنیم .

وی همکاری و تعامل با نهاد ها ، ادارات و نخبگان را از دیگر اولویتها در نظر گرفته شده برای نیروی انتظامی شهرستان دانست

سرهنگ قدرت شهبازبیگی پیش از این، جانشینی فرماندهی انتظامی شهرستان مهران را برعهده داشت.

 

 

 

انتهای پیام/س