ایلام بیدار07:30 - 1397/08/23
در بین 11 کشور دنیا؛

جوان ایلامی قهرمان مسابقات ربوکاپ مالزی شد

پیمان جاسمی، به‌عنوان سرپرست تیم اعزامی و عضو کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام توانست در مسابقات جهانی ربوکاپ مالزی به‌عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

به گزارشايلام بيدار، مسابقات و رویداد the Malaysia Combat Robot در تاریخ ۱ الی ۷ اکتبر 2018 مصادف با دوشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۷ تا یکشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۷ با حضور جمعی از کشورهای مختلف جهان باهدف ترویج علم رباتیک در پایتخت مالزی برگزار شد.

"پیمان جاسمی" در این خصوص گفت: تیم اعزامی به این مسابقات با حمایت‌های خوب کانون فرهنگی و هنری محبان علی ابن ابیطالب (ع) استان ایلام در بخش‌های سازه‌های فضایی مقام اول در بین 11 کشور و 600 شرکت‌کننده و در بخش ربات‌های جنگنده سنگین‌وزن در بین 6 کشور و 54 تیم، توانست مقام اول مشترک را کسب کند.

جاسمی، با اشاره به اینکه این مسابقات با شرکت 25 کشور به‌صورت حضوری و غیرحضوری برگزار شد، بیان کرد: این مسابقات در 5 رشته مسابقه‌ای و 14 رشته علمی برگزار شد که تیم اعزامی به سرپرستی این‌جانب در این مسابقات حضور داشت و به مدت 4 روز در مسابقات اصلی شرکت کرده و در دوره‌های آموزشی این رویداد نیز شرکت کردیم.

وی، بیان کرد: عضو هسته علمي سازمان دانش‌آموزی استان ايلام سال 85، دبير انجمن رباتيک کانون نخبگان فني و حرفه‌ای استان ايلام در سال 89 و دبير انجمن برق و رباتيک دانشگاه آزاد اسلامي استان ايلام واحد دهلران ازجمله سوابق این‌جانب می‌باشد و همچنین در مسابقات بخش دانش‌آموزی و مسابقات دانشجویی در بخش رباتیک در کشور شرکت کرده و مقام‌های زیادی در این مسابقات کسب کرده‌ام.

وی، تصریح کرد: مقام چهارم جهاني ربات‌های جنگجو در نوزدهمين دوره مسابقات جهاني ربوکاپ روسيه در آبان ماه سال 96، مقام سوم مسابقات علامه حلي در بخش مسيرياب ويژه در سال 85، تیم برتر فنی در دانشگاه ایلام در سال استارتاپ های استان در سال 95، سرباز نمونه فرماندهی ناجای استان ایلام، مقام اول کشوری دانشگاه سمنان در سال 88 از جمله دیگر افتخارات این‌جانب است.

جاسمی با اشاره به اینکه به‌عنوان داور و دبیر کمیته فنی در بسیاری از مسابقات بخش رباتیک در کشور نیز مشارکت داشته است، یادآور شد: تلاش کرده‌ام در کنار کارهای فرهنگی در مسجد و کانون‌های فرهنگی و هنری، در زمینه علمی و به‌ویژه رباتیک با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و مذهبی، مسیر موفقیت را طی کنم.

جاسمی، خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی رویداد IIT هندوستان در شهر بمبئی در تاریخ ۱۴ و ۱۵ دسامبر مصادف با جمعه، ۲۳ آذر ۱۳۹۷ تا شنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۷ امید است که همچنان کانون‌های فرهنگی و هنری تیم اعزامی به این مسابقات را هم مانند گذشته همراهی کنید تا بازهم نام مقدس جمهوری اسلامی ایران رو بتوانیم در عرصه علمی بالاتر از کشورهای دیگر قرار دهیم.

 

انتهای پیام/س