ایلام بیدار08:33 - 1397/08/13
پیام استاندار ایلام؛

13آبان روز محکومیت توطئه های استکبار جهانی است

‍"قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام با ارسال پیامی یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به عموم ملت رشید و غیرتمند ایران و استان ایلام تبریک گفت.

به گزارشايلام بيدار، ‍"قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام با ارسال پیامی یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به عموم ملت رشید و غیرتمند ایران و استان ایلام تبریک گفت.

در این پیام آمده است: ۱۳ آبان یادآور رخدادهای سرنوشت‌سازی در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی است. حماسه بزرگ ملت ایران و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) و روز دانش آموز از حماسه های فراموش ناشدنی فرزندان غیور این مرز و بوم الهی و آسمانی است.

این پیام می افزاید: 13 آبان ماه، روز دانش آموز، روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان عالم، روز مبارزه با زیاده خواهی و ناعدالتی‌ها و روز حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در محکومیت توطئه های استکبار جهانی است. پرواضح است که همبستگی مردم مسلمان و انقلابی و خروش دانش آموزان و دانشجویان با هوشیاری و بصیرت و پیروی از حضرت امام خمینی (ره) همینه پوشالی آمریکا را در این روز تاریخی و حماسی در هم شکست و عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد.

در انتهای این پیام نیز آمده است: اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش آموز، یوم الله 13 آبان و روزملی مبارزه با استکبار جهانی را به همه دانش آموزان عزیز و مردم شریف استان ایلام تبریک عرض نموده و از آحاد مختلف مردم دعوت می کنم که در راهپیمایی روز 13 آبان حضور گسترده داشته باشند و یک بار دیگر با ارزش ها و آرمانهای انقلاب اسلامی پیمان دوباره ببندند. 

 

انتهای پیام/س