ایلام بیدار10:50 - 1397/08/07
جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام عنوان کرد؛

خدمات رسانی سپاه به زائران برگشتی در سه حوزه حمل و نقل، تغذیه و سلامت

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام از خدمات رسانی سپاه به زائران برگشتی در سه حوزه حمل و نقل، تغذیه و سلامت خبر داد.

سرهنگ پاسدار "جمال شاکرمی"، جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در گفتگو با خبرنگار اعزامیایلام بیدارمستقر در مرز مهران از ارائه خدمات همه جانبه به زائران در موج بازگشت خبر داد.

وی گفت: با توجه به حجم ورودی زائران به خصوص از مرز مهران سپاه از چند روز گذشته تمهیدات لازم برای خدمات دهی هر چه بیشتر به زائران را اندیشیده که در حال اجرایی شدن است.

جانشین قرارگاه اربعین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام اظهار کرد: تمرکز خدمات دهی به زائران در موج بازگشت در حوزه های مختلفی از جمله حمل و نقل، سلامت تغذیه و اسکان بوده که برنامه ریزی ها در هر بخش نیز انجام گرفته است.

شاکرمی افزود: در حوزه تغذیه ایستگاه ثابت صلواتی سپاه در حد فاصل دروازه پایانه مرزی تا میدان اربعین مستقر و نسبت به توزیع صبحانه و ناها و شام میان زوار تا پایان اربعین اقدام می کند.

این مسئول اضافه کرد: علاوه بر این خدمات دیگری همچون کمک رسانی به زائرانی که مسن و یا از توانایی جسمی مناسبی برخوردار نباشند، ارائه می شود.

وی ادامه داد: در حوزه اسکان نیز با توجه به اینکه زائران مسافت تقریبا زیادی را تا میدان اربعین طی می کنند شرایط شب خوابی و یا استراحت برای زائران برگشتی فراهم است.

جانشین فرماندهی سپاه استان ایلام بیان کرد: در حوزه حمل و نقل نیز تعداد 100 دستگاه اتوبوس متعلق به شرکت جوان سیر وابسته به سپاه کار جابجایی رایگان زائران از مهران تا استان های همجوار ایلام را انجام می دهند.

شاکرمی عنوان کرد: از جمله موارد دیگری که سپاه برای بازگشت زائران اربعین در نظر گرفته "سلامت" است که با ایجاد یک بیمارستان مجهز و تکمیل صحرایی در میدان اربعین و درمانگاه در این راستا نیز فعالیت می کند.

جانشین قرارگاه اربعین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام از موکب داران خواست تا خدمات دهی به زائران برگشتی را همچنان ادامه دهند.

 

انتهای پیام/س