ایلام بیدار08:03 - 1397/07/26

استعفا به دلیل کم توجهی به مطالبات سلامت شهرستان آبدانان

مسئول پیشین شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبدانان علت استعفای خود را «کم توجهی و عدم اهتمام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام به مطالبات سلامت شهرستان آبدانان» دانست.

به گزارشايلام بيدار، دیروز در حالی مراسم تودیع و معارف مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد که دکتر علیزاده  استعفایی خود را قبلا به دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام کرده بود.

"نصرت الله علیزاده "مسئول پیشین شبکه بهداشت و درمان آبدانان که حدود 20ماه ریاست شبمه بهداشت و درمان آبدانان را برعهد داشت در متن استعفا نامه ای که برای این پایگاه خبری ارسال کرده است علت استعفایی خود را کم توجهی مسئولین دانشگاه اعلام کرده است.
متن استعفا نامه به شرح ذیل می باشد:
بدینوسیله اینجانب نصرت اله علیزاده پزشک شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبدانان مدت 23 ماه و 20 روز است که سرپرستی این شبکه را بعهده دارم، با وجود تلاش بی وقفه و شبانه روزی موثر در حوزه های فنی بهداشت و درمان ، عمرانی و زیرساخت ها ، پرونده الکترونیک، انضباط اداری و اصلاح مدیریت پزشکی مراکز و صیانت از درآمد مراکز و ممانعت از افزایش هزینه ها و اهتمام در رسیدگی به حقوق پرسنل اعم از بهداشتی  درمانی و تلاش برای افزایش ماندگاری پزشکان شهرستان با وجود کم توجهی مدیران ارشد دانشگاه به آن ، و علی رغم علاقه و اشتیاقم در خدمت به شهرستان مظلوم آبدانان,استعفای خود را از سمت سرپرستی شبکه بهداشت و درمان شهرستان به حضور تقدیم می کنم.
از جمله دلائل عمده استعفای اینجانب «کم توجهی و عدم اهتمام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام به مطالبات سلامت شهرستان آبدانان» است
 امیدوارم مسئولین دانشگاه جواب قانع کننده ای داشته باشند.

آبدانان خبر
 
انتهای پیام/س