ایلام بیدار09:51 - 1397/07/25
رئیس بنیاد مستضعفان کشور:

طرح توسعه پایدار ملکشاهی اجرا می شود

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: طرح توسعه پایدار ملکشاهی توسط این نهاد اجرایی خواهد شد.

به گزارشايلام بيدار، "محمد سعیدی کیا"، رئیس بنیاد مستضعفان صبح امروز در دیدار با امام جمعه ایلام اهار کرد: این نهاد انقلابی از بدو تاسیس تاکنون رویکرد خدمت رسانی به نقاط محروم و کمتر توسعه یافته را دنبال کرده است.

وی افزود: در همین راستا با مشارکت دولت مناطقی در شهرستان هایی که از ریل و مدار توسعه عقب افتاده اند انتخاب و طرح های اشتغالزایی به منظور بهبود معیشت ساکنان آن مناطق اجرا می شود.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به برخی طرح هایی که این بنیاد در استان ایلام در گذشته اجرا و اثرات مثبتی نیز به دنبال داشته است، تاکید کرد: در سفر امروز شهرستان ملکشاهی به عنوان مرکزی که طرح های این بنیاد در آن تمرکز خواهد یافت انتخاب و تلاش خواهیم کرد با همراهی مردم منطقه بخشی از غبار محرومیت را از این شهرستان بزداییم.

سعیدی کیا گفت: هدف از اجرای طرح توسعه پایدار ملکشاهی توانمند سازی مردم برای مشارکت در توسعه همه جانبه است.

وی یادآور شد: بدون شک هرچه در جهت رفاه حال مردم و رفع دغدغه های معیشتی انان گام برداریم، میزان علاقه مندی انها نسبت به نظام و انقلاب افزایش خواهد یافت، مردم شهرستان ملکشاهی نیز در دوران دفاع مقدس دین خود را به نظام با دفاع از کیان این سرزمین ادا کرده اند و امروز مسئولان وظیفه دارند در جهت رفع مشکلات اقتصادی آنها حرکت و برنامه ریزی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز ابراز امیدواری کرد با توجه به فرهنگ خوب مردم منطقه، همراهی مردم و عزم جدی مسئولان بزودی شاهد توسعه پایدار در شهرستان ملکشاهی و دیگر نقاط استان باشیم.

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار اظهار داشت: استان ایلام در بخش های مختلف نیازمند توجه مسئولان کشوری است.

 

انتهای پیام/س